Green Sugar – dulcele sanatatii

         N-am recunoscut niciodată, însă adesea îmi spuneam: „Lasă dulciurile, Alina! Oprește-te! Nu mai pune așa mult zahăr în cafea! Lasă zahărul, ignoră-l, cumpără-ți îndulcitor”. Dar numai ideea de a-mi lua un produs sintetic, mă îngrozea. Așa că am continuat să consum tone de zahăr, să-mi beau cafeaua super dulce, să-mi îndulcesc peste măsură laptele deja dulce, până ce kilogramele în plus m-au ajuns din urmă.

       Poate că nu sunt grasă, poate că n-am o greutate îngrijorătoare, însă la înălțimea mea, cele 5-6 kilograme în plus, se văd. Și-am continuat să persist în prostie până când într-o zi am spus „STOP, DE ASTĂZI NU O SĂ MAI CONSUM ZAHĂR”. Dar am trișat, nu am făcut-o din propria voință, că am eu tărie de caracter, ci pentru că am aflat de Green Sugar Remedia care m-a convins prin propria-i prezentare.

IMG_20140518_171329

         Și ca să fiu sinceră, da, prezentarea mă încânta și îmi făcea cu ochiul, dar nu eram 100% convinsă că Green Sugar este așa bun. Dar mi-am spus că încercarea moarte n-are și mi-am comandat, pentru început, Green Sugar – 50 stick pentru cafea, lapte și ceai; și Green Sugar Cooking la 350 de grame. Eu sunt înnebunită după dulciuri și chiar dacă nu le fac eu, mama prăjitureșete în fiecare săptămână și m-am gândit să nu înlocuiesc zahărul numai în cana mea, ci în întreaga mea alimentație. A mea și a familiei mele, bineînțeles.

Când am primit coletul eram foarte încântată, abia așteptam să îl gust, să îl încerc și chiar am făcut-o. L-am gustat fără să-l mai pun în ceva și curios, nu mi s-a părut prea dulce. Gustul era un dulce răcoritor. Și-atunci m-am gândit – să vezi că nu o să îndulcească prea tare. Eram oarecum dezamăgită. Mi-am făcut repede o cafea, am desfăcut un pliculeț și l-am turnat peste licoarea neagră. În mod normal eu îmi beau cafeaua, 250 ml, cu 3 pliculețe de zahăr, dar am zis să încerc cu unul și când colo, ce să vezi, cafeaua era atât de dulce pe cât îmi plăcea mie. Am rămas uimită. Mi-am dat seama că în stare solidă nu e chiar dulce, dar odată dizolvat, Green Sugar îndulcește mai bine și mai eficient decât zahărul obișnuit.

IMG_20140521_131433

       A doua zi, vrând-nevrând, am pus-o pe mama să facă un desert. Orice, ce avea ea chef să plămădească. Așa că s-a pus pe treabă, biata de ea, și a încropit o plăcintă cu brânză dulce în foietaj. Ne-a fost puțin greuț să potrivim Green Sugar-ul în plăcintă. Mama era obișnuită cu măsurile de zahăr normal, așa că am cam pus pe bâjbâite. Am pus Green Sugar în plăcintă, mult, mult mai puțin decât am fi pus zahăr normal, iar rezultatul a fost o plăcintă foarte dulce, FĂRĂ să îi schimbe gustul! Mă așteptam ca plăcinta să aibă un gust amărui, Green Sugar fiind din Stevie Rebaudiana și Eritritol, iar stevia în mod normal are o tentă amăruie, dar n-a fost așa. Green Sugar n-a modificat DELOC gustul plăcintei mele, chiar dacă a fost coaptă la cuptor, la peste 120 de grade, sau pe-acolo, nu știu exact, nu mă pricep la gătit și cuptoare.

IMG_20140521_131612

       Și ca să trec direct în miezul „problemei”… haideți să vă spun mai multe despre Green Sugar și de ce m-a convins să îl cumpăr și să rămân fidelă acestui produs. Da, în principiu a contat gustul. Însă știm cu toții că ce este bun la gust nu este musai să fie și sănătos. Și pentru că vreau să slăbesc și să adopt o alimentație sănătoasă de acum încolo, am ales Green Sugar tocmai pentru că este un îndulcitor 100% natural, cu zero calorii și zero indice glicemic. Green Sugar este un produs eco, pe bază de extract uscat din frunze de Stevia Rebaudiana și eritritol, obținut din porumb, prin procesul natural de fermentație, în prezența drojdiei Moniella Pollinis.

IMG_20140521_130443

        Spre deosebire de alți îndulcitori pe bază de stevie, Green Sugar este singurul produs, de pe piața din România, al cărui gust a fost stabilizat. Green Sugar NU modifică gustul alimentelor, nici măcar în urma procesului de gătire la temperaturi înalte. Amăreala specifică steviei a fost înlăturată 100% din produsul finit Green Sugar, astfel zahărul verde nu compromite gustul original indiferent că vorbim de o prăjitură, o limonadă, o cafea sau un ceai aromat. Și dacă tot am clarificat gustul, trebuie să știți că Green Sugar nu fermentează și este recomandat cu succes persoanelor care suferă de diabet, fenilcetonurie, sindrom de colon iritabil și colită de fermentație. În cazul persoanelor supraponderale, extractul de stevie rebaudiana creează o senzație de sațietate, având o acțiune dublă asupra centrului responsabil cu foamea din creier și asupra terminațiilor nervoase din stomac. Și nu doar atât, Green Sugar NU produce carii, NU prezintă risc cancerigen, așa cum o fac îndulcitorii sintetici, și are acțiune antibacteriană și antifungică. Deci NU are efecte negative asupra organismului. În general, majoritatea alimentelor de pe piață sunt modificate sau conțin conservanți dăunători sănătății noastre. Ei bine, Green Sugar NU are în componența sa materii prime modificate genetic și NU produce dependență prin administratea pe termen îndelungat.

IMG_20140521_130433

         Practic, pe scurt, Green Sugar oferă organismului următoarele beneficii:

– menține echilibrul glucozei în sânge;

– stimulează secreția de insulină;  

– reglează mecanismul gastro-intestinal;

– stimulează activitatea cerebrală;

– scade pofta de mâncare;

– scade pofta de dulce;

– reglează tensiunea arterială;

– scade nevoia de fumat;

– adjvant excepțional în curele de slăbire.

       După cum vedeți, Green Sugar are o sumedenie de beneficii. Pe mine m-a convins, dacă ai și tu de gând să îți comanzi Green Sugar, trebuie să știți că produsul este disponibil sub 5 forme de ambalare:

–  Green Sugar Sticks – pachete de 200, 100 și 50 de pliculețe;

–  Green Sugar Cooking – borcan de 350 ml și pungă de 1000 ml;

–  Green Sugar comprimate;

–  Green Sugar lichid.

       Ce spuneți, renunțați și voi la zahăr? Eu zic că este timpul să trăim cu adevărat SĂNĂTOS! Nu uitați, GREEN SUGAR (PENTRU COMANDA), un produs marca Laboratoarele Remedia!

IMG_20140518_171405

5 thoughts on “Green Sugar – dulcele sanatatii

  1. Exact azi am intrebat de inlocuitorul de zahar din stevie. articolul asta vine la fix, pentru ca si eu mi-am pus in cap sa inlocuiesc zaharul din alimentatia noastra cu ceva sanatos.

  2. Pingback: Vine iarna! Câștigă produse Green Sugar și pregătește, fără calorii, prăjiturile de sărbători! | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

