In doliu…

image

Am fost la cheremul tau ani de-a randul,
Pana ce am devenit sclava iubirii tale.
As fi facut orice…
De fapt chiar am facut orice…
Nu meritai,
Nu meritam sa ma-njosesc asa.
Dar astazi m-am imbracat in negru,
Port doliu iubirii noastre.
A murit.
A murit relatia noastra,
In sfarsit s-a stins,
M-am eliberat,
Au cazut lanturile sclaviei.
Am ajuns, pur si simplu,
Sa nu te mai iubesc,
Sa nu-mi mai pese,
Sa nu mai vreau sa trag la jug
Si sa nu ma mai straduiesc.
Gata!
De astazi sunt o femeie libera,
Imi sta mult mai bine in negru,
Sunt eu,
Decat in rozul iubirii prefacute.
In sfarsit respir aerul curat,
Nu-mi mai suflii tu in ceafa.
In sfarsit merg cu fruntea sus,
Nu mereu cu privirea spre tine.
In sfarsit desculta, prin iarba uda,
Nu mai sunt incaltata…
Cu povara reprosurilor tale.
Astazi traiesc fara rezerve,
Sunt libera,
Sunt o femeie noua,
Si-n ciuda greutatilor,
Datorita tie…

Lasă un răspuns

