Dezvoltarea personala, o provocare

       Cred că toți am avut perioade în viața noastră în care am fost nemulțumiți de propria persoană, de propria viață, dar mai ales de făgașul pe care se îndreapta cursul vieții noastre. Cine spune că este super încântat de el însuși și de viața lui, fără să fi făcut nimic, înseamnă că minte. Dezvoltarea personală este foarte importantă. Cu cât simți că evoluezi mai mult, psihic și emoțional, cu atât ești mai mulțumit de propria viață. Cu cât ai parte de mai multe reușite și realizări, cu atât EU-ul tău pare să fie mai puternic. În fond, cine spune „nu pot” când totul îi merge strună?! Nimeni!

       Dar nu toți ne-am născut învățați. Nu toți am avut parte de o educație sănătoasă, nu toți suntem plini de curaj și dispuși să riscăm totul. Ce facem când simțim că NIMIC nu merge așa cum trebuie? Ce facem când totul pare urât și imposibil? Ce facem când suntem nemulțumiți de noi înșine? Facem un curs de dezvoltare personala, nu? Eu una așa aș face… spun aș face pentru că după ce am terminat liceul, am dat la Facultatea de Psihologie. De ce? În primul rând ca să mă ajut pe mine, ca să rezolv cu mine acele probleme emoționale și psihice pe care le aveam. Am reușit să scap de metehnele trecutului, m-am autoeducat și m-am transformat într-o femeie puternică, capabilă și deschisă. Acum sunt în stare oricând să o iau de la zero. Mă simt în stare să fac orice îmi doresc. Cât despre carieră, pentru că în jurul banilor și al carierei se învârte totul… n-am taine, dacă vreau să aplic pentru un post, o fac.

Untitled

        Dar în fine, să trecem peste „mine”. Acum vorbim de voi, de cei care aveți nevoie de un curs de dezvoltare personală. Acum aveți șansa de a aplica la un curs de dezvoltare personală dintr-o multitudine de programe de autodezvoltare online. Prin aceste programe de dezvoltare online veți putea arunca o privire rapidă asupra voastră, veți învăța cum să vă îmbunătățiți relațiile, veți învăța modalități ușoare și eficace de a descoperi lucruri noi despre voi și despre ceilalți, veți înțelege mai bine ce așteptări au ceilalți de la voi și de la munca voastră, veți învăța să dezvoltați un plan personal de îmbunătățire și muulte, multe, alte lucruri interesante și utile despre voi și despre propria viață.

        Măi, și ca să fim sinceri, cursurile astea de dezvoltare personală ne pot schimba viețile. Deși mulți sunt încăpățânați, nu cred în rețete minune de dezvoltare personală, nu se încred în consilierii respectivi și nici nu dau doi bani pe vorbele lor, dacă îți dorești cu adevărat să te schimbi și să evoluezi, dacă bagi la cap ce ți se spune și aplici teoriile învățate, atunci nu ai cum să dai greș… în sfârșit vei deveni un om nou, demn și puternic. Nimic nu-ți poate sta în cale dacă vrei să schimbi ceva la tine!

       Baftă!

Lasă un răspuns

