Urletul gandului…

wpid-02805_hd.jpgUrletul gandului ma omoara… nu-mi da voie sa rationez si nici nu ma lasa sa scriu. As vre sa scriu, dar despre ce? Avalansa de ganduri nu-mi da voie sa astern nicio litera, fie ea stacojie sau neagra. Paginile se incapataneaza sa ramana albe, de parca ar fi mai presus de mine. As vrea sa scriu, dar pentru cine? Nimeni nu-mi asteapta randurile. Nimeni nu-mi urmareste cu jind scrierile. Nimeni nu ma iubeste in taina si nimeni nu-mi cauta printre randuri un mesaj sublim, discret. As vrea sa scriu, dar mi-am pierdut muza. De cand nu mai iubesc, nici inspiratie nu mai am. 

Despre ce sa scriu? Despre iubire? Sunt seaca! Despre ce sa scriu? Despre durere? Nici n-ar avea rost, o cunoaste toata lumea si mi-au luat-o altii inainte si-au descris-o cu mai multa maiestrie. Despre ce sa scriu? Despre speranta? Nu-s o martira, speranta moare ultima, dar nici nu are rost s-o pomenesc, cand de ani de zile m-am lasat in voia ei. Despre ce sa scriu? Despre oameni? M-au dezamagit prea mult, duca-se in voia sortii. Despre ce sa scriu? Despre credinta? Este prea pura, prea sfanta, ca s-o mazgalesc in cuvinte fade. 

Despre ce sa scriu? Despre mine? Sunt nimeni! Cine ar vrea sa stie mai multe despre un nimeni? Nimeni sau poate un alt nimeni. Nimenii nu scriu, nu inspira, nu trezesc si nu respira. Sunt doar umbre ce nu pot aseza in pagini albe, opere de arta…

Lasă un răspuns

