Discutie interesanta in maxi

        Astăzi am asistat la o discuție foarte interesantă în maxi-taxi. Doi adolescenți, elevi la un liceu de construcții discutau despre piese excavator. Mare îmi fu uimirea. De ce? Pentru că mi se pare foarte neobișnuit ca doi tineri să discute despre construcții, nicidecum despre fete sau gadgeturi sau mai nou, despre campionatul mondial de fotbal. Nu mă așteptam să asist vreodată la o astfel de discuție între doi adolescenți. Sincer, mi-am dat seama că viitorul țării noastre nu stă pe mâini slabe. Mi-am dat seama că încă mai avem tineri preocupați de viitorul lor, care își doresc să realizeze ceva în viață și să devină cineva.

       Deși un liceu de construcții nu este la fel de bine văzut ca un liceu teoretic, tinerii aceștia chiar își doreau cu ardoare să facă ceva în viață, iar munca la birou nu era deloc o prioritate pentru ei. Nu păreau deloc speriați de muncă. Voiau să devină ingineri constructori și să realizeze niște clădiri așa cum nu mai sunt altele în România. Sincer, habar n-am ce treabă au excavatoarele și piesele pentru excavatoare cu clădirile și cu construcțiile, dar mi-a făcut plăcere să îi ascult. Vorbeau cu atât de multă pasiune despre construcții, încât aproape că m-ar fi convins și pe mine să dau la o facultate de construcții, dacă aș mai fi avut vârsta potrivită. Ideea este că băieții aceia erau extrem de pasionați de construcții și cred că vocația lor era arhitectura.

      În discuția lor, plănuiau să-și convingă profesorul de practică să cumpere piese de excavator dintr-un anumit magazin online. Și înșirau ei tot felul de avantaje și de beneficii, printre care profesionalismul magazinului și prețurile extrem de accesibile. Habar n-am de unde știau ei atâtea lucruri, însă unul dintre ei a povestit că vară trecută și-a ajutat tatăl la o lucrare de construcții și le-a trebuit, la vremea respectivă, o gramadă de piese pentru utilaje, printre care și piese pentru excavator. Și-au căutat în tot orașul, au cumpărat unele, nu s-au potrivit, și că până la urmă au găsit piesele în magazinul online cu pricina. Una peste alta, au fost foarte mulțumiți de serviciile magazinului, comanda a fost efectuată simplu și rapid, dar nu înainte de a discuta cu un consilier tehnic, iar piesele le-au primit în 2 zile lucrătoare.

       Din păcate de-aici am pierdut firul discuției, eu a trebuit să cobor din maxi, dar am rămas cu un sentiment plăcut. Sinceră să fiu, îmi pare rău că nu i-am felicitat, că nu i-am strâns în brațe. Erau niște tineri simpli, de condiție modestă, dar foarte ambițioși, însetați de muncă și cunoaștere. Așa adolescenți, mai rar.

piese-de-utilaje

Lasă un răspuns

