Refinantarea – o treaba usoara

       De-alungul vieții, omul face o grămadă de tâmpenii. Așa am făcut și eu, când în 2010 am făcut primul credit de nevoi personale, apoi l-am făcut pe al doilea în 2011 și pe al treilea tot în 2011, pe vară cred. Și uite așa m-am trezit împovărată de credit pe care am simțit că nu le mai pot duce. La vremea aceea creditele aveau o altă politică, ceva mai complicată. Nu se dădeau oricui și nici pachetele nu erau foarte ofertante. Pe scurt, dobânzile m-au ajuns din urmă anul trecut și am simțit că nu le mai pot duce. Adevărul este că nu am făcut cele 3 credite la acceași bancă, ci la bănci diferite, și tocmai acțiunea de a le plăti pe fiecare în parte, mă scotea din sărit.

 Refinantare-procent-downAm ajuns în punctul în care îmi doream o refinanțare. Refinanțare care să-mi permită să plătesc aceste 3 credite și în același timp să rămân cu unul singur, pe care să-l plătesc fără să mă plimb de la o bancă la alta și fără să mă mai stresez că trebuie să plătesc o anumită sumă, de 3 ori pe lună. Voiam să dau o singură sumă, chiar dacă mai măricică, o dată pe lună.

 Voiam refinanțare, dar de unde? Jobul nu îmi permitea să-mi iau un concediu de o săpătmână și sincer, nu aveam nici chef să iau toate băncile la rând, să stau la coadă și să mă rog de funcționari să-mi ofere un pachet avantajos, după puterile mele financiare. Și adevărul este că nu cunoșteam nici demersurile pe care eu trebuia să le fac ca să scap de aceste 3 credite și să rămân cu unul singur, perfect rotund, dar mai liniștitor. Din vorbă în vorbă am aflat de AVBS Credit. Niște prieteni obținuse niște credite prin intermediul lor și știau că la AVBS Credit refinanțarea se face mult mai repede și mai eficient decât la o bancă obișnuită.

       Eram împovărată, aveam impresia că toți cei din jurul meu care aveau credite asemănătoare, beneficiau de oferte mult maiRefinantare-pusculita bune, ajunsesem să știu N cazuri de credite asemănătoare, dar cu condiții mai bune. Și trăgând linie, făcându-mi un calcul, simțeam că aș fi avut mult mai multe de câștigat dacă apelam la AVBS Credit pentru refinanțare. Așa că m-am dus la sediul AVBS Credit și i-am întrebat direct ce este de făcut pentru a scăpa de povara ce mă scotea din minți. Procesul de căutare a fost unul simplu și rapid, ei aveau deja toate informațiile introduse în sistem, iar personalul era instruit să răspundă tuturor cererilor și întrebărilor mele. Într-un cuvânt, m-au uimit. Prin refinanțare am aflat că aveam șansa de a profita de schimbările aduse pe piața produselor bancare, din 2010 până în prezent.

         Brokerii AVBS Credit au identificat aspectele care puteau fi îmbunătățite, mult mai bine decât orice altă bancă sau funcționar. Până la urmă am optat pentru un produs mai bun din punct de vedere al dobânzii, al perioadei de plată, dar și al perioadei de grație, astfel încât, refinanțarea să-mi aducă o economie considerabilă la suma totală înapoiate băncii. Consultanța primită la AVBS Credit a fost gratuită, echipa AVBS CREDIT NU PERCEPE COMISIONUL DE LA CLIENȚI, CI DE LA BĂNCI. Ei m-au ajutat să găsesc produsul de refinanțare perfect, o acțiune în folosul clientului și un avantaj pe care numai o firmă de brokeraj cu un portofoliu vast îl poate oferi. Și uite așa am transformat eu creditele pe care le aveam la 3 bănci, într-unul singur, mai avantajos, provenit de la o singură bancă.

       În final m-am decis să descarc în telefon și aplicația AVBS Credit – disponibilă pentru smartphone-uri Android sau iOS. În fond, prin această aplicație, aș fi putut oricând aplica la un credit direct de pe telefonul meu mobil. Am descărcat aplicația AVBS Credit, gratuit, am introdus codul unic 0001 și m-am bucurat de numeroase informații. N-o voi șterge niciodată, pentru că nu se știe când voi avea nevoie de bani urgent. Cu AVBS Credit voi primi orice credit în maxim 3-5 zile… deci o grijă în minus.

      Și după ce am obținut refinanțarea, ce credeți că am făcut, am plecat în vacanță. 🙂

Logo-AVBS-Credit-300x170web

Lasă un răspuns

