Despre seductie si frumusete…

        Cică minunile există! Oare? Cu cine? Cu mine… mă înșel! Sau de fapt, mă înșelam. De ce mă înșelam? Pentru că, mai nou, minunile se produc chiar și cu mine. Mda… nu sunt eu vreo frumusețe, dar nici urâtă nu-s. Cu toate acestea, când am câte un eveniment important, mai elegant, mă simt ca o găină la tăiere. Pe scurt, încep să-mi fac griji. Cu ce mă îmbrac? Cu ce mă încalț? Ce bijuterii îmi pun? Ce geantă să port? Și mai ales, cum mă machiez. Da… sunt praf la categoria machiaj. Pentru machiaj mă duc la salon, altfel m-aș face ca un clovn. Însă pentru unghii… altă poveste. De unghiile mele nu se atinge NIMENI! Eu mi le fac, mai ceva ca la salon. Cum? Habar n-am. Sunt un talent înnăscut, cred. Îmi place să-mi fac manichiura, însă numai mie. Și-mi cumpăr produsele de pe Cosmetic-All.ro.

afb449869a874402a13c4686bfb62b8c

         Într-un timp mă bătea gândul să fac un curs de manichiură-pedichiură, însă… numai gândul să mă ating de toate picioare infecte, mă cutremura. Bine, recunosc, nu toate femeile care merg la salon au picioarele murdare, dar… am vazut pe strada prea multe femei cu călcâiele murdare și crăpate, încât aproape că am sechele. Prefer să mă îngrijesc numai de mine și ocazional, de femeile importante din viața mea. Nu sunt vreo expertă, dar reușesc să îmi fac niște unghii mai ceva ca la salon. Sunt creativă, reușesc să-mi fac niște modele inedite, iar unghiile mele arată așa cum orice femeie și-ar dori.

       Unghiile nu sunt pentru mine doar o parte din trupul meu, sunt o extensie a personalității mele. Întotdeauna mi le vopsesc după starea mea de spirit. Modelele sunt în concordanță cu trăirile și gândurile mele. Iar ojele, dacă nu sunt de cea mai bună calitate, nici nu mă uit la ele. De ce? Pentru că nu mă dă timpul afară din casă și chiar nu am chef să mă ocup de unghiile mele zilnic. Le fac o dată pe săptămână și chiar nu suport să-mi sară oja după prima baie sau imediat ce spăl o farfurie. Să fim serioase, oricât am fi de îngrijite, cred că nicio femeie nu are chef să-și aranjeze unghiile ZILNIC sau la două zile. Și nu, nici nu mă plictisesc imediat de o culoare sau un model. Le aranjez cu dragoste și-mi plac atât de tare, încât încerc să le întrețin cât mai mult timp.

         Și credeți că-mi rezistă vreun bărbat? Sunt și unii care nu pică în plasa farmecelor mele, însă dacă îmi aranjez unghiile după inima mea, prind o încredere de nedescris și reușesc să cuceresc chiar și cel mai greu de sedus bărbat… sau măcar încerc. 🙂 Hm… dar cred că m-am lungit cam mult cu vorba și deja încep să vă plictisesc. Oricum, un sfat: fetelor, nu vă ignorați unghiile, sunt și ele elemente de seducției!

logo

Lasă un răspuns

