Lenjeria mea de pat, acum si pentru el

    Iubitul meu mi-a spus într-o zi, foarte serios:

–  Iubito, știi cât te iubesc, nu? Știi că te plac așa cum ești, cu bune și cu rele. DAAAR, m-ai intoxicat cu lenjeriile tale de pat. M-am săturat de ele! Dacă mai văd multe floricele în dormitorul nostru, o să ajung să urăsc primăvara și vara. Gata cu floricelele, gata cu lenjeriile cu modele învechite! Haide să cumpărăm ceva modern! Hai să luăm lenjerii de pat care să ne placă amândurora. Te rog!

       Inițial am început să râd. L-am văzut că se trezise cu fundul la cearșaf, așa că nu l-am băgat prea mult în seamă. El a plecat la job și eu am rămas cu gândul la lenjeriile mele de pat care ajunseseră să îl exaspereze pe iubitul meu. Adevărul este că el se mutase la mine și prin urmare, toate lucrurile casei erau numai ale mele. Nu știu de ce mă mai miram că nu se simțea bine, că nu se odihnea, ar fi trebuit să-mi dau seama. Cum era să se simtă confortabil în niște lenjerii de pat „de fete”?!

_vyr_2985aj-03

      Am început să cotrobăi prin casă în căutarea unor lenjerii de pat noi, altfel decât cu floricele, și ca să fiu sinceră, n-am găsit. Aveam lenjerii cu toate florile posibile, cu trandafiri, ghiocei galbeni, cale, albăstrele… dar nicio lenjerie cu imprimeuri geometrice sau mai masculine. Hm… deja eram dezamăgită. Îmi părea rău că nu mă gândisem niciodată la el din acest punct de vedere. Crezusem că în pat eu sunt de ajuns… dar uite că nu era așa. Omul nu doar că se iubește în pat, dar se și odihnește. Și dacă lenjeria de pat nu este de calitate și cu un model atractiv, atunci orice încercare de a te odihni, devine un coșmar. Ce iubită atentă la detalii eram, nu? Pe naiba! Halal femeie!

        Dar ca o tipă inteligentă ce sunt, m-am hotărât să îl surprind, să îi fac pe plac și să cumpăr câteva lenjerii de pat, astfel încât să fie și el mulțumit. Eram hotărâtă să cumpăr, dar de unde? Nu aveam niciun chef să bat orașul în lung și-n lat în căutarea unor lenjerii de pat cu adevărat frumoase și pe cât posibil, unisex. Știam sigur că nu-mi doream lenjerii de pat din satin, mătase sau polycotton. Voiam lenjerii de pat 100% din bumbac. Da, am eu un fix cu bumbacul, mi se pare mult mai rezistent, dar și mai plăcut la atingere. În contact cu pielea, bumbacul parcă face somnul mai dulce.

_vyr_21555d-2

         Și ca o puturoasă veritabilă ce sunt, prima căutare am făcut-o pe Google, am căutat „lenjerii de pat 100% din bumbac” și astfel am dat de magazinul online LenjeriiPat-Outlet.ro. Am dat click și am intrat tocmai pentru că nu cunoșteam magazinul, dacă era unul mai cunoscut, nu aș fi intrat să cumpăr pentru că magazinele foarte cunoscute au și prețurile cele mai mari. Iar eu nu voiam să plătesc bani în plus pentru brand, proveniență și etc., eram dispusă să plătesc calitatea și modelul, în rest „numele” nu era atât de important. Eu sunt o femeie obișnuită, cu o situație financiară decentă, așa că n-aveam de gând să fiu grandomană, căutam un preț cât se poate de decent.

          Multitudinea de oferte m-a surprins grozav. Nu mă așteptam să descopăr așa multe produse, la așa prețuri avantajoase. Dar cel mai mult și cel mai mult, îmi făcu cu ochiul Promoția 1+1 GRATIS. Dar deși eu voiam lenjerii de pat 100% din bumbac, m-am hotărât să cumpăr lenjerii de pat 3D. De ce? Pentru că sunt super frumoase și deși au minim 70% bumbac, imprimeurile cu tentă 3D sau 5D nu se pot obține pe un material 100% dim bumbac. Însă la fel ca și în cazul lenjeriilor din bumbac 100%, pentru realizarea acestui tip de imprimeu, 3D și 5D, s-a folosit o tehnică cu reactivi, care garantează că NU IES CULORILE. Lucru wow, nu-i așa?

_vyr_21585d-5

       Inițial mi-am spus că voi comanda două lenjerii 3D din Promoția 1+1 GRATIS, însă n-am putut rezista, și-am cumpărat două lenjerii 5D, dar nu le-am plătit pe amândouă, ci numai una, căci și-aici aveau Ofertă 1+1 GRATIS. Lenjeria de pat 5D-10 m-a vrăjit de-a dreptul. Imprimată cu un model tridimensional, de ultimă tehnologie, această lenjerie romantică m-a dus cu gândul în orașul luminilor. Cu această lenjerie îmi voi invita iubitul într-o călătorie prin Paris, pe un fundal albastru nocturn, cu Turnul Eiffel în prim plan. Lenjeria de pat magia Parisului, din bumbac satinat, nu doar că ne va îndemna să ne iubim mai mult, dar sunt sigură că și iubitul meu va dormi mult mai bine și nu va mai fi încercat de coșmaruri, ci de vise dulci.

        Pe scurt, lenjeriile din imagini mi le-am cumpărat, toate din bumbac satinat. Mi-am luat două lenjerii 3D și două 5D. Ar fi trebuit să plătesc în total 646 de lei, dar pentru că am profitat de Promoția 1+1 GRATIS, am plătit numai 328 de lei și astfel mi-am cumpărat 4 lenjerii de pat, așa cum numai în filme am văzut. Comada mi-a venit rapid, am plătit ramburs, după primirea coletului și dacă lenjeriile nu mi-ar fi plăcut, le-aș fi putut returna și mi-aș fi primit toți banii înapoi. Eu am ales 4 lenjerii de pat din 400 de modele de lenjerii de pat. Modele oferite de magazinul online LenjeriiPat-Outlet.ro, o selecție a produselor comercializate de cei mai mari importatori și producători de lenjerii de pat din România, la cele mai competitive prețuri.

_vyr_293314

     Cât despre iubitul meu, a rămas super uimit când într-o seară l-am așteptat acasă cu lenjeria de pat 3D, cu motive japoneze. Uimirea de pe fața lui a fost neprețuită, m-a îmbrățișat și m-a sărutat, mulțumindu-mi că am ținut cont și de dorințele lui. În acea noapte am dormit amândoi ca niște prunci, dar înainte de a ne dezmierda în noua noastră lenjerie de pat, ne-am uitat pe site-ul magazinului pentru a comanda alte câteva lenjerii de pat.

       Acum lenjeria mea de pat îl mulțumește chiar și pe EL. 🙂

Lenjerii Outlet

Lasă un răspuns

