Vocea României

Huh, am descoperit noul Justin Timberlake al României. Îl cheamă Mihai Chițu și este Vocea României, parcă de anul trecut… habar n-am. Dar oricum, a câștigat sub aripa protectoare a lui Horia Brenciu. 

Îmi place tipul, e frumos, chipeș, arătos, dulce… STOP! Are voce faină, are o voce tare flexibilă, când de fată, când de bărbat suav. Me gusta. 😛 Dar parcă tot nu-i la fel de mișto ca Justin Timberlake, nu? Justin e Justin, de neegalat, dar parcă nu i-aș spune pas nici lui Mihai Chițu. 

Oricum, sper să scoată mai multe piese, să nu dispară ca fumul în vânt, odată cu faima sa. Vouă va place piesa? 🙂

Mie da!

P.S. M-am dat naibii, am ajuns și critic de muzică, dar și de masculi frumoși. 🙂

Lasă un răspuns

