Fa un bine, cumpara o biblie

        Când simți nevoia să faci o faptă bună? În general în perioadă sărbătorilor, nu-i așa? Tot creștinul face asta. Când vin sărbătorile cu toții suntem mai darnici și mai preocupați de ceilalți. Dar știți, n-ar trebui să ne ajutăm aproapele numai în perioada sărbătorilor, ci tot timpul. Nu ar trebui să așteptăm o ocazie anume pentru a face un bine. Și nici nu este nevoie să avem bani cu duiumul pentru a face o faptă bună. Știți vorba aceea, binele se dă din mână în mână. Din puțin se face mult. Nu trebuie să avem mulți bani pentru a schimba viața cuiva. Noi trebuie să fim în număr mare, nu banii noștri. Pentru că puțin de la tine cu puțin de la mine și puțin de la mulți alți oameni, se formează un cerc indestructibil al binelui. Un cerc care poate salva vieți, care poate asigura un acoperiș deasupra capului, hrană și un trai decent.

         Și ca să facem bine altor oameni nici măcar nu este nevoie să donăm bani. Nu, nicidecum. Trebuie numai să cumpărăm o biblie. Probabil că sunteți surprinși. Dar astăzi, pe piața magazinelor online, se află Librăria de Biblii, cea care oferă biblii de vanzare tuturor oamenilor; și care mai apoi își oferă veniturile cazurilor umanitare, proiectelor și acțiunilor de misiune creștină. Printre alte proiecte și cazuri umanitare, cea mai importantă misiune a Librăriei de Biblii, este salvarea copiilor bolnavi de cancer și leucemie, asigurându-le parțial sau total costul tratamentelor și a intervențiilor chirgicale. Dacă nici această misiune nu este o minune și un mare bine, atunci care?

biblii

        Datorită Librăriei de Biblii, astăzi avem un mijloc prin care putem contribui la rezolvarea aceste cazuri sfâșietoare, însă cum niciun lucru nu se înfăptuiește singur, trebuie să ne implicăm, fiecare după propria putere financiară. Dar știți care este ideea? În ochii lui Dumnezeu, cel care dă 10.000 de lei/euro nu este mai presus de cel care oferă 10 lei. Amândoi sunt priviți la fel și sunt cântăriți la fel de Dumnezeu. Și dacă nu v-ați dat seama, da, sunt credincioasă. Cred în Dumnezeu și în salvarea aproapelui, indiferent câți atei îmi vor spune că Dumnezeu și minunile NU există. Ba există și am simțit-o pe pielea mea, așa că am de gând să ajut și eu, din puținul meu.

        Spre rușinea mea, nu am o biblie în casă, am cărți de rugăciuni, dar nu o biblie. Am citit Biblia o singură dată, dar a trebuit să o împrumut. Acum cred că a venit momentul să am propria mea biblie în casă. Întotdeauna mi s-au părut foarte scumpe, însă acum, știind că bănuții se duc în scopuri umanitare, nicio sumă nu mi se pare prea mare pentru cumpărarea unei biblii. Sinceră să fiu, nu știu pe care să o aleg, toate bibliile de vânzare sunt desăvârșite, frumoase și făcute astfel încât să reziste în timp, extraordinar de mult. Majoritatea au coperțile din piele, și cum eu sunt înnebunită după mirosul de piele, hârtie și cerneală, abia aștept să îmi cumpăr și eu o biblie, să o miros, să o citesc și să dorm cu ea la capul patului.

        Acum îmi voi îndeplini două dorințe, să am propria mea biblie și să ajut un copil bolnav. Tu, ai o biblie în casă? Vrei să faci o faptă bună? Dacă da, intră pe Librăria de Biblii și comandă-ți o biblie.

  Libraria de biblii

       P.S. Cine comandă o biblie până pe 31 august, intră în marea tragere la sorți pentru câștigarea unei tablete Samsung Galaxy. Mult succes! Să dăm drumul faptelor bune!

Lasă un răspuns

