Vis-incercare-reusita

   exploreaza-viseaza-descopera

          Niciodată nu am regretat greșelile comise, niciodată nu am plâns din cauza unui lucru pe care l-am făcut și cred că niciodată nu voi înceta să încerc, chiar dacă voi greși. Deși îmi place siguranța și liniștea, chiar mai mult decât orice nebunie, din când în când îmi place să ies din conul de umbră, din locușorul meu sigur, pentru a descoperi sau a face altceva. În viață am învățat să-mi asum chiar și cele mai idioate greșeli. Am învățat că oricât de mult voi greși, sigur din toată treaba voi avea și o lecție prețioasă de învățat.

        Dar vreți să vă spun ceva? Niciodată nu plec pe premisa că voi greși. Ba în sufletul meu sunt sigură că fac bine. Nu mă apuc să fac ceva cu inima îndoită, merg înainte, oricare ar fi consecințele, și nu mă gândesc la rău. Mă gândesc că fac bine, că voi avea de câștigat și că voi trăi o experiență de neuitat. Și dacă se dovedește că am greșit, măcar știu că am încercat.

       Urăsc să rămân cu regretul că nu am făcut un lucru. Nu îmi place să mă frământ spunându-mi: „dacă era bine, dacă reușeam, dacă viața mea se schimba în bine, dacă… dacă… dacă…”. Decât să spun DACĂ, mai bine fac. Decât să mă gândesc prea mult, mai bine încerc direct. Eu nu sunt o lașă, nu am fost niciodată. Și știți, o să fiu sinceră, uneori mă satur atât de tare de siguranță și de liniște, încât comit voit o nebunie. De ce? Doar pentru a simți că trăiesc. Doar pentru a-mi demonstra mie că încă sunt vie și că pot să fac tot ce-mi doresc. Probabil că sunt nebună, dar nu vă faceți griji, nu-mi asumi riscuri prea mari, mă joc numai cu inima mea, nu și a altora. 🙂

       În fond, asta înseamnă viața, nu? Vis-încercare-reușită sau eșec. Dar de multe ori reușitele sunt mai multe decât eșecurile. Iar mie îmi place viața, așa cum e ea, cu bune și cu rele. 🙂

         Tu ce faci? Încerci sau te ascunzi sub pat, acolo unde ești în siguranță chiar și de cutremur?

Lasă un răspuns

