Cauta-ma tu…

image

        In trecut obisnuiai sa-mi vorbesti des despre iubire.
        Erai un fatarnic imbracat in straie de filosof.
        Astazi n-a ramas nimic de tine,
        Nici iubirea, nici filosofia…
        Te-ai pierdut printre vorbe,
        Te-ai pierdut printre randuri,
        Te-ai ratacit de mine,
        Nu ma mai cauti,
        Astept sa ma cauti…
        De ce nu ma cauti?!
        Ti-au plecat vorbele catre o alta mare?
        O alta iubire, mai proaspata, mi-a luat locul?
        Probabil ca da,
        Totusi continui sa te mai astept,
        Inca o perioada,
        In acelasi loc,
        Cu aceleasi vise,
        Purtandu-ti camasa
        Si-o dragoste imensa.
        Probabil ca nici eu nu mai sunt ca alta data,
        M-am intristat de cand te-ai indepartat,
        Mi-a inghetat zambetul
        Si ochii mi s-au intunecat.
        Nu mai sunt fata dulce de alta data,
        Vechile declaratii de-amor imi curg prin vene azi,
        Doar ca au iz de venin
        Si-mi murdaresc sangele,
        Ma fac sa te urasc in egala masura in care te iubesc.
        Cauta-ma tu si readu-ma la viata,
        Nu ma lasa sa ma transform intr-o umbra.
        Nu ma lasa prada propriei mele nebunii.
        De aproape, da, sunt ciobita,
        Sparta, fisurata, plina de cicatrici,
        Asa am fost de la bun inceput,
        Dar n-ai avut ochi sa vezi…
        Uita-te acum de-aproape,
        De-asta ai fugit?!
  

   

Lasă un răspuns

