Weavgo

Când eram eu adolescentă, mică și plină de vise, îmi doream să devin designer vestimentar sau hair stylist. Eram foarte atrasă de frumusețe. Voiam să creez rochii și coafuri spectaculoase. Reușeam să pun pe hârtie modele de rochii surprinzătoare. Desenam chipuri de femei și coafuri așa cum mi le imaginam eu mai bine și mai frumos. Însă cu timpul, m-am îndepărtat de această pasiune. Nu am reușit să merg la o facultate care să mă transforme dintr-o amatoare într-o profesionistă. Cât despre cursuri de coafor, nici atât. Această pasiune a murit o dată cu adolescența mea. Cine a fost de vină? Nu știu… cred că nu am muncit prea mult pentru visul meu, nu m-am străduit, nu mi-am urmat calea.

Dar în fine, am eșuat. Astăzi am aflat de o invenție revoluționară, zic eu, pentru realizarea unor coafuri senzaționale. Invenția se numește Weavgo și ajută în realizarea coafurilor profesionale. Cred că cea mai grea treabă în realizarea coafurilor este vopsitul. Tunsul ca tunsul, multe femei își poartă părul lung, îl filează sau îl tund în scări și cam asta este tot. Dar vopsitul, dacă nu este făcut așa cum trebuie, profesional, părul arată urât sau într-o singură culoare. Și știți și voi, la fel ca mine, că nu se mai poartă de mult părul într-o singură culoare. Vedetele își vopsesc părul în două culori, își fac șuvițe, iar în soare, părul arată ca un val în mai multe culori. Frumos, nu?

Acum vă las să urmăriți acest clip, astfel veți înțelege ce anume face weavgo și cum puteți realiza, cu ajutorul lui, cele mai spectaculoase coafuri.

       După cum vedeți, weavgo separă șuvițele de păr astfel încât după vopsirea lor, părul să arate impecabil, nicidecum haotic. Trebuie să recunosc că mi-am făcut și eu o dată șuvițe, cu ajutorul unei pungi. Ce-a ieșit? Un dezastru. Arătam ca un tigru. Oribil. Bine că au trecut mulți ani de atunci și nu mai las pe nimeni să îmi facă acasă șuvițe. Dacă moda cere șuvițe, le fac întotdeauna la salon. Problema este că în Buzăul meu n-am văzut niciun hair stylist care să facă șuvițe cu weavgo, dar nu e timpul trecut, probabil că în curând va intra și în saloanele din Buzău.

      Vreți coafuri senzaționale? Intrați pe weavgo și aflați mai multe informații!

      P.S. Când va ajunge weavgo și la Buzău, m-aș încumeta chiar să merg la un seminar Weavgo, poate așa voi ajunge să-mi împlinesc visul. În fond, când îți place ceva, niciodată nu este prea târziu să înveți să faci acel lucru. Nu? 🙂

weavgo

Lasă un răspuns

