Despre infidelitate, prin mine si prin ochii mei

         Jurnalul unui Infidel – unii cred că infidelitatea este inadmisibilă, alții admit că sunt oameni și că obișnuiesc să mai calce și strâmb. Tu în care tabără te afli? Recunoști că înșeli sau ascunzi acest fapt cu desăvârșire?

          În general sunt o fire pașnică, nu sunt violentă și nici nu aș fi vreodată capabilă să fac cuiva vreun rău. Totuși, mereu am spus că singura crimă de care aș fi în stare, fără să stau pe gânduri, ar fi crima pasională, cea comisă din dragoste, dintr-o gelozie nebună. Dar bineînțeles, nepremeditată, ci numai dacă l-aș prinde în „flagrant delict”, altfel nu cred că aș fi capabilă. În aburii geloziei, mintea mi s-ar întuneca și nu mi-ar trebui explicații, aș face-o pur și simplu, la nervi, din nebunie.

jurnalul-unui-infidel_1_fullsizeCeea ce tocmai am afirmat, este oarecum paradoxal. De ce? Pentru că eu, o femeie, sexul slab cică, n-am fost niciodată fidelă, niciunui bărbat din viața mea. Acum am parte de o perioadă de singurătate, de liniște, de reculegere, și sper să mă fi lecuit de infidelitate. Totuși… uneori năravul din fire n-are lecuire. Și cu toate că sexul n-are nimic de-a face cu iubirea, numai gândul că el a atins o altă femeie, așa cum mă atingea pe mine, mă înnebunește. Probabil că orgoliul meu este nemăsurat, probabil că mă iubesc pe mine mai mult decât i-am iubit pe oricare dintre ei. Nu știu să vă dau o explicație anume. Nu știu de ce am fost infidelă, nu știu de ce am călcat strâmb de atâtea amar de ori. Însă nu m-am putut stăpâni. Uneori am fost curioasă, alteori am fost ispitită, uneori atracția a fost prea puternică sau pur și simplu… dintr-o pasiune de moment. Am făcut-o și din cauza mâhnirii sau alteori din răzbunare. Întotdeauna a fost un miez, un motiv, o chichiță ce m-a îndemnat sau m-a ispitit. Dar cert este că pe fiecare i-am iubit în felul meu, poate bolnav, poate defectuos, dar i-am iubit și de la fiecare am învățat câte ceva. Din prea plinul lor, mi-au oferit și mie o mică părticică din viața lor, din dragostea lor, din sufletul lor. Și le sunt recunoscătoare pentru asta, pentru că am avut prilejul să cunosc bărbați deosebiți.

Dar femeile, în general, nu-și recunosc infidelitățile. Se spune că sunt fidele prin natura firii lor. Ei bine, și bărbații și femeile înșeală în egală măsură. Dar trebuie să recunoaștem, toate am păcătuit la un moment dat, cu fapta, cu gândul sau cu vorba. Poate că noi, femeile, avem numai o putere mai mare de stăpânire, în rest suntem cu toții mănați de aceleași dorințe. Și noi vedem, și noi simțim atracția, suntem curioase, ne-ar plăcea, am încerca, am acționa și chiar am face-o. Numai că uneori, noi fetele, luăm în calcul toate aspectele. Noi ne gândim mai mult la viitor și la consecințe și parcă ne temem să mergem până la capăt. Este foarte ușor să spui despre un bărbat că este curvar, nedemn de luat în seamă, însă… și curvarul acela, dacă i se poate spune așa, cu cine înșeală? Nu cu o femeie? Și chiar dacă ea nu este căsătorită sau nu este iubita nimănui, are și ea partea ei de vină pentru că acceptă o relație cu un bărbat angajat într-o relație sau căsătorie. Să nu fim ipocrite, și noi femeile suntem infidele. Bineînțeles că nu toate, cum nici bărbații toți nu sunt infideli. Dar aceia care suntem, păi suntem infideli și infidele prin toți porii. Și nu, nu vă simțiți lezați de termenii „curvar” și „curvă”, înseamnă CAM același lucru cu „infidel” și „infidelă”. Oricum oamenii statornici în sentimentele și în comportamentul lor cred că a fi infidel cu a fi curvă/curvar, înseamnă același lucru. Nu prea pot face această mică diferență. Dar în fine, să trecem peste, nu țin acum lecții de semantică.

       Cât despre mine, eu nu sunt o femeie ca toate celelalte, eu nu sunt obișnuită, eu trăiesc prezentul. În viitorul meu nu prevăd o familie sau copii, așa că nu am nimic de pierdut, mă bucur de ce am acum, de darurile care mi se ivesc în viață. Trăiesc clipa ca și cum ar fi ultima secundă a vieții mele. Poate că sunt egoistă, poate că am lăsat dragostea să treacă pe lângă mine, poate că am greșit… dar în fond, n-am făcut rău nimănui, numai mie. Dacă regret ceva, regret că nu am știut să prețuiesc mai mult ce am avut lângă mine. Regret că nu mi-am dat șansa să trăiesc o adevărată poveste de dragoste.

       Infidelitatea nu este un păcat, dar este un mijloc prin care îți asiguri singurătatea. Rămâi cu amintiri frumoase, cu zâmbete dulci pe chip, însă… în final, de sărbători, singurătatea îmbrățișează infidelul. Și probabil că îmi merit soarta, habar n-am… sper să-mi fi învățat lecția. Și dacă nu, voi înfrunta cu demnitate viitorul și toate oportunitățile care mi se vor ivi. Infidelitatea umple existența unui om, dar niciodată nu va suplini adevărata dragoste. Infidelitatea oferă experiențe inedite în viață, dar niciodată nu va asigura liniștea și stabilitatea de care are nevoie un om. În nopțile reci, conștiința înjunghie omul. Mustrările de conștiință sunt sufocante, însă uneori năravul din fire n-are lecuire. Lupul își mai schimbă părul, dar năravul ba.

        Dar infidelitatea are și partea ei bună, infidelul se transformă într-un filosof veritabil, autentic, care chiar a trecut prin viață și cunoaște toate fețele oamenilor. Și oricât am fi de blamați și de stigmatizați, noi, infidelii, știm mai multe despre dragoste decât oricare alt om, fidel.

         P.S. Dacă ești curios sau curioasă să știi ce trece prin mintea unui infidel, îți recomand să citești Jurnalul unui Infidel, n-o să regreți! 🙂

Un gând despre „Despre infidelitate, prin mine si prin ochii mei

  1. Pingback: Câștigătorii concursului Blog Awards | Jurnalul unui infidel

Lasă un răspuns

