Indiferent

7713c73ecc6f19ef445d5ed1208c6983Stau cu spatele acum,

Te tratez cu indiferență,

Nu mă mai interesează nimic,

Nu vreau să mai aud nimic.

Vorbe goale… amuțește-le!

Șoapte inutile, nu mă amărî,

Nu încerca să-mi mai atragi atenția,

Mi-am astupat de mult urechile,

Ochii mei au orbit de mult.

M-au orbit minciunile,

M-au orbit tristețile,

M-au surzit înșelăciunile.

M-ai înșelat de-atâtea ori,

Îți doresc să rămâi cu brațele goale,

Să nu mai ai vreodată femeie la piept,

Să cunoști singurătatea imensă,

Așa cum eu am cunoscut

Singurătatea în doi,

Cu tine, alături… departe de tine.

Știi de câte ori am adormit singură?

Lacrimile îmi șiroiau

Și grija îmi sufoca sufletul.

De ce trebuia să stau cu grija ta?

De ce trebuia să-mi frământ mintea?

De ce trebuia să mă gândesc mereu cu cine ești?

Oare eu nu-ți eram de ajuns?

Oare iubirea mea nu era suficientă?

Dar de ce îți cer explicații?

Nu mă mai interesează!

Astăzi te tratez cu spatele!

Îți redau liberatea.

Poți să dormi cu cine vrei.

Dar îmi doresc să ți se destrame relațiile,

Așa cum se înșiră pe jos mărgelele mele rupte.

N-am milă, am numai regrete,

Trebuia să te las de mult.

Dar n-am făcut-o,

Mi-a fost teamă,

Știam că o să sufăr.

Dar astăzi saturația a întrecut teama,

Astăzi scârba a întrecut iubirea.

Nici măcar nu te urăsc,

Ai ajuns să-mi fii indiferent!

Lasă un răspuns

