Dama fara secrete…

image

      Sunt Dama Fara Secrete, cea care te iubeste fara sa te intrebe de unde vii si incotro te indrepti. Cea care-ti cunoaste fiecare taina, cea care-ti stie trupul ca pe o harta. Sunt dama ta, cea care iti umple singuratatea cu prezenta ei si cea care-ti umple palma cu sanul ei. Sunt dama fara secrete, cea care nu-ti ascunde niciodata nimic, cea care nu-si ascunde goliciunea in haine care-ti zgarie privirea. Sunt dama ta, cea care-ti lumineaza fiecare noapte, cea care-ti face din fiecare tenebra inca o stea, cea care-ti ia furtuna din suflet cu o sarutare. Sunt dama fara secrete, pentru mine iubirea nu-i un joc, dansul perfect al trupurilor noastre iti mangaie fiecare simt.
     Sunt dama ta, m-am nascut din dorinta, am trecut prin soare, m-am transformat intr-o vapaie vie si-ti desenez rauri involburate cu buzele-mi fierbinti, pe gatul tau insetat de pasiune. Sunt dama fara secrete, n-am de gand sa plec si nici nu ma indrept spre alte orizonturi. Locul meu este langa tine, menirea mea esti tu, viata langa tine este ca o ploaie calda de vara. Nu ma grabesc nicaieri, dar imi tremura sufletul cand te stiu departe. Sunt ca un magnet, pasii ma poarta numai spre tine. Sunt dama ta, nu-ti cer nimic si nici nu-ti pretind ceva, ma ofer tie asa cum sunt, o femeie plina de viata.
     Sunt dama fara secrete, nu-i nevoie sa ma citesti ca pe o carte grea, sunt o carte deschisa pentru tine. Nu-mi trebuie multe ca sa traiesc, doar atingerea ta imi asigura supravietuirea. Pune-ti mana pe sanul meu, simte-mi inima cum bate in tandem cu respiratia ta. N-am secrete, numai sentimente. N-am taine… sunt numai a ta… dama fara secrete mi-e numele, de astazi dama ta!

Lasă un răspuns

