Am Farmec pe unghii

        Bucurie, bucurie, bucurie! Am oje de la Farmec! Nu multe, numai două, dar al naibii de frumoase! 🙂

         Nuanțele alese de mine se numesc Orange Sunset și Pink Flamingo, cam cumințele, știu, mai ales că eu sunt adepta culorilor mai turbate. Turbate, adică mai unice, mai neobișnuite. Dar fiind prima dată când mi-am luat oje Farmec, am zis să le iau pe cele mai convenționale, mai mult ca să le testez, să văd cât de rezistente sunt. Asta mă interesa cel mai mult, cât rezistă pe unghii. Deși eu le am pe cele mai ieftine, una costând numai 4,47 de lei, pozele de mai jos sunt făcute la 3 zile după ce mi-am vopsit unghiile cu Orange Sunset. După cum vedeți, încă nu a sărit oja și nici nu și-a pierdut din strălucire. Făcând o comparație cu alte mărci de oje, mai cunoscute sau mai puțin cunoscute, la același preț, cred că minunatele Oje Farmec le „bat” pe toate la capitolul calitate.

        Acum că m-am convins că sunt foarte bune și-și merită banii cu prisosință, am de gând să îmi mai cumpăr alte câteva lacuri de unghii super colorate de la Farmec. Ojele mele sunt din gama Farmec Collection, dar am de gând să îmi cumpăr câteva Lacuri de unghii Disco, dar și câteva Lacuri pentru Unghii Farmec Ultrarezistent, mi-au făcut cu ochiul câteva nuanțe de la care nu-mi mai pot lua gândul. Adevărat că ojele ultrarezistente sunt puțin mai scumpe, DAR decât să mi le vopsesc din 2 în 2 zile, așa cum pățeam cu alte mărci, sau să mi le „peticesc” mai mereu, mai bine dau un ban și știu că-mi rezistă pe unghii. Dar știți, nu pot să mă abțin, îmi voi lua și un Gel TopCoat, un produs inovator care împrospătează și protejează culoarea lacului de unghiei. Acest gel conferă unghiei un luciu intens și un volum instant datorită efectului de gel, fără a fi nevoie de lampă UV. Gelul ăsta oferă acel aspect wow pe care-l obțineam numai la saloanele de manichiură și pediciură.

       Una peste alta, nu sunt eu o mare pricepută în arta cosmeticii decorative, nici măcar nu mă pricep la modele de unghii, însă fiind femeie, îmi place să mi le vopsesc măcar într-o nuanță nebunatică. Și-mi plac ojele rezistente, moderne, țipătoare, sclipicioase, ojele care scot din anonimat orice femeie. Promit ca după ce îmi comand următoarea serie de oje, să mai fac un set de fotografii, cu ojele mele preferate. Acum sper să vă mulțumiți cu pozicile și manichiura mea neprofesională. Nu unghiile mele sunt wow, piesa de rezistență este oja Farmec! Vara asta se poartă soare pe unghii. 🙂

Oje farmec

Farmec 5

Farmec 4

Farmec 1

Farmec 3

Farmec 6

Farmec 2

3 gânduri despre „Am Farmec pe unghii

  1. Pingback: Farmec pe unghii | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

