End of story

    2a75e442033bd8c4e34e0afeee4db206Chiar sunt curioasă! Chiar aș vrea să știu dacă cineva mă poate iubi, atât de mult și-atât de intens, încât să mi se oprească inima. Oare e posibil așa ceva?! Nu cred până nu văd! Doar să fiu bolnavă de inimă și să mi se oprească de la vreo emoție wow! Sau și mai rău, să fiu violată, Doamne ferește! Dar aia n-ar mai fi iubire…

„Love me til my heart stops…” baliverne, nu cred că există așa ceva. Este doar un mod de a hiperboliza dragostea. Dar știți, m-am săturat de-atâta iubire în jur. Cu toții scriem despre ea, cu toții ne-am dori-o în viața noastră, dar puțini au parte de ea. Cu toate acestea, viața nu-i numai roz și iubire. Viața nu te răsplătește numai cu iubire, îți mai dă și câte un șut în fund, de te ustură ani de zile. Mi s-a acrit de-atâta iubire în jur. Toți se raportează numai la ea și toți scriu numai despre ea. Adevărat că este motorul vieții, dar… oare existând atât de multe texte cu și despre iubire, oare nu s-a cam fumat subiectul? Cât ar fi el de inepuizabil, m-am săturat să citesc despre sentimentele altora, așa cum mi s-a acrit de propriile mele sentimente proaste.

Sunt frustrată, neiubită? Ei și ce dacă! Îmi spun părerea. Nu suntem niște poeți și nici nu inspirăm pe nimeni cu textele noastre despre dragoste. Dacă ne citesc alții articolele despre iubire, asta nu înseamnă că îi vom impulsiona să caute iubirea sau să se dăruiască ei. Unii ne citesc din lipsă de ocupație, alții numai pentru a vedea ce alte inepții am mai scos, unii o fac pentru că le place stilul nostru, dar niciunul pentru că le-am devenit EXEMPLE demne de urmat. Să fim serioși, puțini sunt exemple de viață, cu atât mai puțin de iubire.

      Azi sunt rea, se pare. Dar o să vărs dacă mai văd multe declarații de dragoste pe rețelele de socializare și pe bloguri. „Mulțumesc că exiști, te iubesc, te ador… etc”, oare în particular declarația e mai lipsită de valoare? Oare chestiile astea se expun pe toți pereții? Părerea mea, mai bine scrii despre crime, decât să expui așa sufletul tău și relația ta, tuturor. Eu zic să mai tăiem din filosofia asta a sentimentelor, s-o lăsăm deoparte, să mai scriem și despre altceva, nu numai despre iubirea dintre un bărbat și o femeie. Se iubesc?! Ok, end of story! Peste câțiva ani vor ajunge să se înșele și probabil că vor sfârși despărțiți! Mare brânză! S-au iubit… până la un moment dat! Happy end! 🙂

Lasă un răspuns

