Un om informat este un om castigat

      Niciodată nu mi-a plăcut „necunoscutul” sau „neprevăzutul”. Sunt o fire fixistă, când sunt mulțumită de un anumit serviciu, produs sau companie, mă întorc de fiecare dată numai acolo. Iar când sunt nemulțumită, tare mi-ar plăcea să-mi vărs oful undeva. Însă sunt și cazuri în care trebuie să mai schimb „traseul”. Dar înainte de a alege altceva, îmi place să mă interesez despre acel ceva. Și ce fac în astfel de cazuri? Caut pe net! Dar nu întotdeauna mă pot baza pe review-rile bloggerilor, cele mai avizate sunt părerile clienților, ale celor care deja au văzut și încercat acel ceva. Dar sunt și comodă, nu-mi place să umblu din click în click, cum nu-mi place să bat la picior orașul în lung și-n lat. Chiar și pe internet, îmi place să merg la sigur, să mă duc direct pe site-ul unde găsesc exact părerile despre produsele și locațiile pe care le caut. Așa că intru întotdeauna pe platforma Merită Sau Nu. „Merită sau nu” este crește văzând cu ochii. În curând va ajunge să fie cea mai mare platformă reper pentru serviciile din România.

      Cum funcționează platforma „Merita sau nu”? Intri, te autentifici, adaugi o locație sau un produs, îți spui părerea despre acel ceva, bună sau rea, și gata. Sau intri, cauți locul, localul sau produsul cu pricina, citești părerile altora despre acel ceva, vizitezi sau cumperi acel ceva, te întorci pe platformă și-ți spui și tu propria părere. Nimic mai simplu.

       Care este scopul platformei „Merită sau nu”? Scopul este acela de a informa CORECT consumatorul și de a-i separa adevăratele locații SERIOASE, cu servicii de top, de cele care tot ce-și doresc este PROFITUL. Pe „Merită sau nu” ne putem spune chiar și părerile negative, nu doar pe cele pozitive. Ai fost nemulțumit de un local? Spune-le și altora, nu-i lăsa și pe ceilalți să se păcălească! Platforma „Merită sau nu” este sita cea mai eficientă care cerne grâul de neghină, cea care separă serviciile de top, de cele care nu merită atenția și banii noștri. Cred că ne-am săturat cu toții să fim păcăliți, uneori și la drumul mare. Decât să aruncăm cu banii „la ghici”, mai bine ne informăm corect și astfel mergem la sigur, știind că în locul X găsim ceea ce căutăm, dar în același timp vom avea și convingerea că vom fi mulțumiți de ceea ce primim.

campanieTableta1

       Dar ce ai spune dacă ai fi premiat pentru părerile tale? Plarforma „Merită sau nu” tocmai a dat startul concursului „Dă-ți cu părerea și câștigă!”, prin care tot ceea ce trebuie să faci este să îți scrii părerea, pe site, despre unul dintre serviciile din România de care ai beneficiat. Și astfel poți câștiga o TABLETĂ SAMSUNG. Și dacă vrei ca șansele tale să se dubleze, adaugă un local, un cabinet medical, un salon, un service, ORICE, care nu se găsește pe site, scrie-ți părerea despre acesta și astfel numele tău va apărea de două ori pe lista pentru tragerea la sorți.

      Concursul se desfășoară între 1 iulie și 20 august! Participă și tu! Astfel poți fi tu norocosul care va primi acasă o super tabletă Samsung.

      Eu am de gând să particip, să-mi încerc norocul, dar și chiar dacă nu voi câștiga, tot sunt o persoană câștigată, când îmi voi dori să știu o părere REALĂ și AVIZATĂ, voi intra fără tăgadă pe site-ul „Merită sau nu”. Decât să mă păcălesc, mai bine să știu dacă se merită sau nu!

         V-am pupat, interesați-vă înainte să mergeți într-un loc! Nu uitați, un om informat este un om câștigat!

merita sau nu

2 thoughts on “Un om informat este un om castigat

Lasă un răspuns

