Piele ca de bebelus cu sapunuri naturale

       Dragi părinți, voi cu ce vă spălați copilașii? Bănuiesc că NU cu săpun obișnuit, nu? Cumpărați copiilor voștri produse special create pentru ei, nu? Sper că folosiți sapun pentru copii, altfel… rușinică, dragii mei!

       Nu, n-am vrut să sune a acritică, totuși sper că sunteți responsabili și luați pentru copii voștri produse adecvate, special create pentru pielea lor sensibilă. Nu de alta, dar pe vremea mea, cât am fost eu mică, mama mă spăla numai cu săpun obișnuit. Ba chiar la cap, uneori mă spăla și cu săpun de casă. Mă bucur că i-a dat Dumnezeu minte și nu m-a spălat cu săpun cu sodă, că altfel mă lăsa și fără păr și fără piele. Nu pot să uit nici acum mirosul tare și neplăcut al săpunului de casă. Și mă usturau atât de tare ochii, de nu vă imaginați. Uneori mă mânca și pielea, alteori mă iritam… dar așa erau vremurile, nu existau, ca astăzi, produse atent realizate pentru copii. Și oricum, eram și săraci, n-avea mama bani încât să plătească o avere pentru săpunul meu. Noroc că astăzi săpunurile și produsele pentru copii sunt destul de ieftine. Dar oricât ar fi ele de ieftine, alegeți-le cu atenție. Nu orice produs frumos ambalat este și perfect pentru copilul vostru.

 sapun pentru copiiAm rămas totuși cu ceva sechele din copilăria mea. Probabil vă întrebați de ce. Ei bine, eu nu mă spăl cu săpunuri pentru adulți, ci cu săpunuri pentru copii. De exemplu, astăzi am intrat pe ToyHut.ro și mi s-a pus pata pe un săpun natural cu levănțică pentru copii. Eu una am de gând să mi-l cumpăr, descrierea lui mi-a făcut cu ochiul insistent. Ador levănțica și este minunată pentru a liniști corpul, mintea și spiritul, iar pentru copii, favorizează și somnul liniștit. Săpunul natural cu levănțică este făcut 100% din ingrediente naturale, blânde, care se combine măiestos pentru a curăța pielea, fără a o usca, dar și pentru a o liniști. Săpunelul este realizat din palmitat de sodiu, cocoat de sodiu, apă, ulei de levănțică, ulei de portocal, ulei de salvie, ulei de rozmarin, glicerină vegetală, gluconat de sodiu și aloe vera. Împreună, toate aceste ingrediente, fac din săpunelul cu levănțică un săpun perfect pentru copii, numai bun pentru părinți. 🙂

          Și deși eu n-am copii, nimic nu mă împiedică să-mi cumpăr și eu săpunul natural pentru copii cu levănțică. Pielea mea merită un asemenea răsfăț. De ce să nu-mi fac tenul ca de bebeluș? De ce să nu mă îngrijesc cu un așa săpun blând? Merit! Frumusețea se menține cu produsele pentru copii.

         Părinte sau nu, folosește și tu săpunuri naturale pentru copii!

logo

Lasă un răspuns

