Licitam, nu mai visam

           Astăzi am aflat de existența site-ului Takebid.ro, care organizează licitatii electronice. Sincer, am rămas uimită, habar n-aveam că există un site care organizează licitații electronice în folosul consumatorului, cred eu. 🙂 Am înțeles că licitând pe Takebid.ro, ai posibilitatea de a câștiga un produs mult visat.

         Care este principiul TakeBid.ro? Intri, îți faci cont, cumperi credite și licitezi. Creditele sunt banii virtuali cu care licitezi pentru un anumit produs. Cu 50 de lei iei 20 de credite, cu 125 de lei iei 50 de credite+10 bonus, cu 500 de lei iei 200 de credite+50 bonus și cu 1 000 de lei iei 400 de credite+120 bonus. Într-adevăr este o investiție pe care o faci, dar la sfârșit, când licitația se încheie, produsele nu ajung la prețul lor din magazin, sunt reduse de la 10% la 90%. Deci oricum ar fi, chiar dacă îți cumperi credite de 1000 de lei, câștigi un produs cu 200 de credite, restul îți rămân pentru alte licitații. Chiar în acest moment se licitează de zor pentru o vacanță la mare, un iPhone 5s, un Smart TV Phillips 3D, un iPad mini și alte câteva lucruri interesante.

Takebid

     Mi-am făcut și eu cont și nu știu de unde, m-am trezit cu 7 credite în cont. Probabil așa vine contul, la pachet cu 7 credite. Am licitat pentru iPhone-ul 5s dar n-am mai avut credite suficiente să suprasolicit. Ceea ce n-am înțeles, pentru că n-am fost foarte atentă la câte credite aveam, este DACĂ creditele se pierd totuși dacă cineva suprasolicită. Logic ar fi să nu se consume. Ele să fie retrase numai în cazul în care câștigi produsul, altfel ele ar trebui să rămână acolo. Un credit costă în medie 2,5 lei, dar cu cât cumperi un pachet de credite mai mare, cu atât valoarea creditelor scade și prin urmare, primești mai multe.

      Care-i faza cu produsele? Sunt noi, sigilate și au garanții standard oferite de producători. Așa că nu vă temeți, nu vă veți păcăli. Nu primiți cutii goale și nici produse second hand și resigilate. Takebid.ro face parte din Grupul Prantil, fondat în 1945 și caută să schimbe evoluția shoppingului online, fiind de părere că acest gen de licitații vor deveni viitorul comerțului. Sincer, cred că afacerea căreia i-a dat startul Takebid.ro va fi una de succes, mi-ar plăcea ca shopping-ul online să ia această direcție, dar să nu depășească vreodată prețul real pe care produsul respectiv îl are, altfel vom ajunge să dăm mii de lei pe un telefon sau un TV. Totuși cred că Takebid.ro oferă o șansă imensă de a lua un produs frumos, la un preț foarte redus.

      Mă bate gândul să îmi cumpăr niște credite, dar sunt de părere că licitațiile astea sunt mai periculoase decât jucatul la aparate. La cât sunt eu de împătimită după câștiguri, cred că mi-ar intra în sânge mania licitațiilor online. Oare voi ajunge să-mi cheltuiesc și ultimii bănuți pe licitații? J Tot ce-i posibil, dar măcar voi câștiga produse super faine.

      Una peste alta, interesant site-ul Takebid.ro, nu mă gândeam vreodată să ajungem să licităm pentru produsele visate. 🙂

logo

Lasă un răspuns

