Am devenit mai buna

10353716_478126255624174_548110836873946283_n

        Se pare că mie îmi schimbă viața numai bărbații. Curios, dar de fiecare dată când mă îndrăgostesc, o fac de un bărbat special, care deși nu este sufletul meu pereche, îmi schimbă viața. Într-adevăr nici eu nu cred în coincidențe și sunt de părere că tot ce ni se întâmplă în viață, ni se întâmplă cu un motiv. La fel cred că oamenii noi apăruți în viețile noastre, sunt meniți să ne schimbe viețile sau să ne ofere lecții prețioase de viață.

        Of, de câte ori am repetat cuvântul „viață”, dar nici nu contează, nu suntem la ora de română, ci la cea de filosofie. 🙂 Oricum, mărturisesc just și cu mâna pe inimă că după fiecare îndrăgostire, am devenit mai bună. Deși la vremea respectivă nu mi-am dat seama, fiecare tip a schimbat în mine câte ceva, m-a făcut să îmi doresc să devin mai bună, atât ca ființă spirituală, cât și ca om inteligent. Deși la „finish” întotdeauna am fost revoltată și spumoasă și chiar am blestemat ziua când i-am cunoscut pe respectivii, oricare au fost ei, când s-au liniștit apele, am realizat că am mai învățat câte ceva, că nu mai sunt aceeași din trecut.

        Probabil că nu veți crede, dar dragostea face minuni. Un om niciodată nu se schimbă de bunăvoie, o face numai din dragoste. Sunt ceea ce sunt astăzi datorită unor bărbați care m-au marcat. Deși nu-i mai iubesc, pe niciunul dintre ei, recunosc că au fost oameni buni și mi-au vrut binele. Deși soarta ne-a separat, sunt sigură că ei au poposit cu un scop în viața mea. Cineva m-a învățat să mă iubesc, să mă apreciez și să mă apropii de lectură și de studiu. Aveam numai 16 ani, iar el era mult mai mare decât mine, avea 24 de ani. Deși a fost o iubire mai mult platonică, datorită lui am dat la facultatea de Psihologie și tot datorită lui iubesc Filosofia. Un altul m-a învățat să lupt, să fiu ambițioasă, să mă respect mai mult și să îmi folosesc într-un scop constructiv și productiv toate cunoștințele pe care le am. Datorită lui m-am apucat de blogging. Da, din păcate sau din fericire, numai doi oameni mi-au marcat viața. Deși par puțini, nu sunt, oamenii ăștia m-au ajutat mai mult decât vă puteți imagina. Și le mulțumesc că au oprit și-n viața mea pentru o perioadă de timp.

         Acum stau și mă întreb, oare eu am schimbat viața cuiva? Oare eu am contribuit la alegerea unei căi în viața cuiva?!

         Abia aștept să îl cunosc pe următorul care îmi va schimba viața! 🙂

2 gânduri despre „Am devenit mai buna

Lasă un răspuns

