Jurnalul Magdalenei

Astăzi am primit prima mea floare în ghiveci. Este un trandafir pitic, rozaliu, habar n-am ce nume poartă specia lui, dar eu o voi numi pe scumpa floare, Magdalena. A venit la mine pricăjită, pe o aripă avea mușiță, însetată și cam mohorâtă. Eu sper să o salvez, să o mențin în viață cel puțin 8 săptămâni. Pe Magdalna o am de la Silan România, particip la un concurs, dacă reușesc să o mențin în viață 8 săptămâni, am șansa să câștig o vază unicat, pictată manual, etc., etc., o minunăție în traducere.

Sincer, nu am vrut-o pe Magdalena neapărat pentru a câștiga vaza. Sunt curioasă dacă voi reuși să îngrijesc această floare și să o mențin în viață. Nu știu dacă am mână bună, nu știu dacă sunt făcută să îngrijesc o floricică, dar vreau să încerc. I-am retezat din prima o „aripă” plină de mușiță, mi-era teamă că până îi iau eu un spray de kilărit paraziții îmi va invada toată floare. I-am făcut un dușuleț cu apă dedurizată, am udat-o, am pus-o la soare, lângă fereastră și sper ca mâine să se trezească mai vioaie.

Am înțeles că trandafirii sunt foarte dificili, greu de îngrijit, dar eu nu mă sperii așa ușor. I-am dat nume, îi voi vorbi zilnic, îi voi pune muzică și dacă va fi nevoie îi voi cumpăra și tratament. Magdalena va fi floarea mea de suflet și o voi îngriji ca pe ochii din cap. Acum să vedem ce îi va rezerva viitorul.

Urați-mi succes!

20140709_125135

P.S. Dacă vreți să citiți „Jurnalul Magdalenei” și prin urmare să aflați detalii despre ce mai face Magdalena mea, vă invit pe celălalt blog al meu, literestacojii.com, aici voi posta „Jurnalul Magdalenei”.

One thought on “Jurnalul Magdalenei

Lasă un răspuns

