Laurii la final

      maxima-zilei-1

         Ba îmi pasă și încă mult. Cel mai tare urăsc să nu-mi fie recunoscute meritele. Să mă implic într-un proiect și să nu primesc eu laudele. Asta dacă nu implică bani. Dacă sunt plătită să fac o treabă și totuși să nu mi se aloce meritele, atunci da, stau în banca mea. Dar dacă acel proiect mă privește pe mine în mod direct, nu suport ca cineva să îmi fure munca sau din contră, să mi-o saboteze.

      Mi se pare super aiurea să faci ceva și altcineva să fie aplaudat pentru acel ceva. Însă… când o faci în folosul comunității sau în folosul societății, când faci un bine în mod dezinteresat, atunci da, laudele nu-și au rostul. Dar una este să faci un bine și cu totul altceva este să realizezi un proiect măreț pentru tine, pentru viitorul tău.  

      Într-adevăr omul este capabil să realizeze multe, multe, lucruri mărețe și importante și într-adevăr, nu ar trebui să se lase influențat de posibilele laude. Dacă te gândești înainte cât de lăudat vei fi și câte beneficii vei avea, s-ar putea să fii distras de la munca ta și lucrurile să nu mai iasă așa cum ai visat. Ideea este să muncești, să te focusezi pe ceea ce vrei să realizezi și mergi înainte. Lasă aplauzele pentru final. Nu te lăsa orbit de strălucirea reușitei. Întâi îmbrățișează succesul apoi bucură-te de el.

Lasă un răspuns

