Vreau sa castig

– Știi, în viață am pierdut prea mult. Vreau să câștig și eu ceva, oricât ar fi de neînsemnat! Vreau să simt bucuria câștigului. Vreau să mă bucur de ceva ce am câștigat pe inteligența mea sau pe norocul meu. Vreau să câștig, dar unde?

– Pune un bilet la loto!

– Nu, ar însemna să joc toată viața la Loto și să câștig la bătrânețe. Dacă voi câștiga și atunci. Și la ce îmi vor mai fi de folos banii la bătrânețe? Să le las moștenire copiilor mei? Eh… mai bine să muncească. Sunt egoistă azi, vreau să câștig ceva EU, nu altcineva.

– Atunci joacă la păcănele.

– Nu, aparatele sunt ca un drog de care nu mai poți scăpa vreodată.

– Atunci licitează.

– Să licitez? Unde și pentru ce?

– Și licitațiile oferă senzația de câștig, numai că nu licitezi mai mult decât costă produsul respectiv, așa cum vedem în filme. Ci licitezi pentru o reducere.

– Sună interesant.

– Și unde pot licita?

– Pe takebid.ro. TakeBid.ro este cel mai mare site de licitații online. Aici poți licita pentru tot felul de produse și servicii, noi nouțe, cu garanție.

– Și care este conceptul?

– Cumperi credite și licitezi, intră pe website-ul echipei takebid.ro. Acolo o să vezi că atunci când ceasul ajunge la 0, ultimul licitator a câștigat.

– Ce a câștigat?

– O reducere între 10% și 90% pentru un produs wow.

– Și pentru ce produse se poate licita acum?

– Au mai multe chestii, dar mie mi-a rămas în minte vacanța la mare și iPhone-ul 5s.

– Wow! Vacanță la mare și iPhone de ultimă generație?

– Da! Exact.

– Dar sigur membrii echipei Takebid.ro nu sunt un soi de farsori? Adică niște tipi care păcălesc internauții?

– Nu, totul se desfășoară 100% sigur! Takebid.ro face parte din Grupul Prantil, fondat în 1945. Știi ce vor ei să facă de fapt?

– Ce anume?

– Să schimbe evoluția shoppingului online. Ei sunt de părere că acest gen de licitații sunt viitorul comerțului online.

– Măi să știi că sună interesant. Mi se pare o super treabă să licitezi pentru o super reducere. Dar ce faci dacă pierzi licitația, se pierd creditele?

– Ba deloc, rămân în cont, disponibile pentru a fi folosite în alte licitări.

– Și costă mult creditele?

– Între 50 de lei și 1000 de lei. De exemplu de 1000 de lei primești 520 de credite cu care poți licita pentru o grămadă de produse. Practic când cumperi creditele faci o investiție, dar tot nu ajungi la valoarea produsului întreg.

– Super tare!

– Și în plus, dacă câștigi produsul, îl poți plăti în rate.

– Mi se pare wow. Când încep licitațiile azi?

– Mai pe seară!

– Ce zici, licităm?

– Licităm! Hai să cumpărăm credite!

– Poate reușim să mergem la mare împreună! 🙂

licitatii online

Lasă un răspuns

