Am decis sa fiu fericita

10428467_638314809591645_2817611734392679098_n

Am decis să fiu fericită și asta cred că îi înnebunește pe cei care nu mă plac.

Am decis să nu mai îmi pese ce spun oamenii răi și asta cred că îi doare cel mai tare.

Am decis să nu îi mai bag în seamă pe cei care mă atacă și asta cred că îi scoate din sărite pe mulți.

Am decis să nu mai salvez lumea, oricum proștii nu pot fi salvați.

Am decis să nu mai plang, lacrimile mele nu sunt meritate de oricine.

Am decis să nu mă mai uit înapoi, nimeni din trecutul meu nu mă merită.

Am decis să las în urmă toate greșelile mele, să mă învinovățesc nu mă ajută cu nimic, important este să nu mai repet aceleași greșeli.

Am decis să nu mă mai las înfrânată de nimeni, voi încerca TOTUL și îmi voi asuma totul.

Am decis să îmi ascult feeling-ul în orice împrejurare. El nu mă înșeală niciodată. Așa că îi voi da ascultare.

Am decis să nu mai renunț vreodată la zâmbetul meu. L-am șters o dată de pe chip și tare mult m-a mai durut.

Am decis să iubesc. Și mă voi îndrăgosti de câte ori voi avea ocazia.

Am decis să nu-mi mai fie frică. Frica întotdeauna m-a paralizat.

Am decis să fiu mai hotărâtă. Nesiguranța de sine întotdeauna m-a înfrânat.

Am decis să mă apreciez. Odată pierdută stima de sine, nu-mi mai rămâne nimic.

Am decis să mă iubesc, pentru că dacă nu mă iubesc eu, nimeni nu o va face.

Am decis să mă respect. Pentru că dacă mă respect eu, mă vor respecta toți în jur.

  Am decis să fiu fericită pentu că este bine pentru sănătatea mea fizică, psihică și emoțională.

Un gând despre „Am decis sa fiu fericita

Lasă un răspuns

