Manca-l-ar mama de meserias

        Știți ce-am pățit? Mi s-a stricat mașina de spălt, se defectase ceva pe la circuite. Și-am chemat și eu, ca orice femeie singură, un meseriaș. Și ce credeți? Cred că l-am nimerit pe cel mai sărac. De ce? Pentru că n-avea dom’le trusa de surubelnite. Când l-am văzut că-mi cere tot felul de șurubelnițe, m-au apucat toate spumele. Bineînțeles că m-am certat cu el. Cum se poate să te numești reparator de mașini de spălat, dacă tu nu ai o trusă de șurubelnițe? Știți cu ce s-a chinuit să desfacă șurubelele alea mici, mici de tot, de la circuite? Cu cuțitul. Cu un cuțit de bucătărie, pentru salate, din acela cu zimți. Se chinuia să desfacă minusculele șuruburi cu cuțitul și-i scăpa într-una din mână. Îmi era teamă că o să se taie sau mai rău, că scapă cuțitul în mașina mea de spălat și strică de tot partea electrică. Îmi venea să îl omor.

VDE-010

      Dar în loc să îl omor, l-am dat afară. Căci de, nu se poate să faci o treabă cu un așa incapabil. În ziua aceea n-am fost bună de nimic. A fost plină de nervi și-am spălat un coș de rufe, de mână. Asta ca să mă descarc, să scap de toți nervii, că altfel ori aș fi fărâmat mașina de spălat definitiv, ori mi-aș fi sunat prietenul care îmi recomandase idiotul de meseriaș. Și-am stat așa cu mașina de spălat stricată, vreo două săptămâni. Deja dezvoltasem o obsesie cu șurubelnițele. Am chemat în total cinci meseriași. Din cinci, doar ultimul avea la el trusă de șurubelnițe, restul îmi cereau mie să le dau șurubelnițe, ba de 12, ba de 4, ba de nu știu cât. De parcă eu aveam habar cum arată șurubelnița de 12 și cum arată cea de 4. După ce că eu sunt tufă de veneția în materie de reparații, ei veneau să-mi repare mie mașina de spălat și să le dau eu șurubelnițe, de parcă eu eram mama șurubelnițelor.

       I-am dat afară pe fiecare dintre ei și le-am recomandat să nu se mai ducă vreodată să repare mașini de spălat fără șurubelnițe. Toți cred că m-au făcut nebună, toți cred că m-au înjurat în gând. Dar le-am recomandat politicos să intre pe site-ul magazinului Lincos.ro, de unde își pot cumpăra truse de șurubelnițe de toate felurile și mărimile. Și ce să mai spun că o parte dintre ei mi-au cerut bani pentru deranj sau benzină. I-am trimis de unde au venit fără să le dau nimic. Erau muncitori necalificați, așa că le-am cerut factură sau bon fiscal. Bineînțeles că nu aveau de unde să îmi dea, așa că au plecat cu coada între picioare și cu mâinile în buzunar, așa cum veniseră de fapt.

        Una peste alta am reușit să dau peste un meseriaș care nu doar că avea firmă, dar avea și trusă de șurubelnițe, era și priceput, era și tânăr, era și frumos. Mai că-mi venea să-l pup când am văzut că mi-a reparat mașina de spălat. Oh, mânca-l-ar mama, i-am păstrat numărul de telefon. Aproape că mi-aș strica iarăși mașina de spălar numai să-l mai văd. Dar decât să îl plătesc, mai bine-l sun și-l invit la o cafea, am aflat că este neînsurat. 🙂

LIncos.ro

4 gânduri despre „Manca-l-ar mama de meserias

Lasă un răspuns

