Niciodata inapoi

10565134_478302348939898_4873242728417666361_n

         Cred că v-am înnebunit, mereu v-am zis: „Eu nu am decât o singură direcție în viață, ÎNAINTE!”. Pe deoparte v-am spus adevărul, dar v-am și mințit. Mereu merg înainte, dar în dragoste… în dragoste mereu mă întorc din drum sau măcar mă întorc să privesc în urmă, să văd dacă nu cumva cel pe care l-am lăsat în urmă mă vrea înapoi. În dragoste mai fac și compromisuri. Mă cert, dar știu și să-mi cer scuze. Mă despart, dar sunt situații în care mă întorc și mai încerc o dată, de dragul vremurilor apuse. Nici până astăzi nu m-am învățat minte. Niciodată lucrurile reînodat nu mai sunt la fel. Ciorba reîncălzită nu mai are același gust, nu mai este la fel de bună. Dar încerc, decât să regret că nu mi-am mai acordat o șansă, mai bine mă întorc din drum și mai fac o ultimă încercare. Dar știți, niciodată nu duce nicăieri. O dată bruscată sau ruptă o relație, se risipește ca nisipul în vânt, definitiv. Dar suntem oameni și sperăm. Speranța moarte întotdeauna ultima.

        Știți când nu mă întorc niciodată din drum? Când am parte de câte un eșec. Nu mă las îndurerată prea mult timp. Nu trăiesc în trecut și nici cu frica în sân. Nu mă încarc cu durere sau frustrare. Las totul în urmă și merg mai departe, pentru că vreau să fiu fericită și știu că dacă merg înainte, voi avea șansa să descopăr fericirea. În trecut nu mă așteaptă nimic bun, dar în viitor am toate șansele din lume. Așa sunt eu, așa m-a educat mama, așa sunt construită. Nu pot trăi supărată. Nu pot trăi cu frică. Prefer să sufăr și să mă vindec. Nu se poate viață fără vindecare. Rămân cicatricile, dar și cicatricile acele au un scop. Scopul lor nu este durerea, ci învățarea lecției.

       Și da, merg eu încet, uneori in cerc, dar nu merg niciodată înapoi. Așa mi-e bine. Așa evoluez. Așa mă dezvolt. Așa cresc. Așa am toate șansele să fiu iubită și fericită. Și sincer, urăsc oamenii pesimiști și triști care nu fac altceva decât să-și plângă de milă. Aceia nu-și prețuiesc propriile vieți. Nu-și prețuiesc propriile ființe. Nu înțeleg că viața nu este numai roz. Nu înțeleg că suferința șlefuiește și mobilizează. Nu înțeleg că întotdeauna tot răul este spre bine.

        Eu merg înainte! Tu ce direcție ai în viață?

Lasă un răspuns

