Inceput…

10305033_690418267694555_6066096279789821759_n

         Întotdeauna… oricât ar fi de dureros sfârșitul, întotdeauna mă consolează gândul că o să am parte de un nou început, poate mai frumos, poate pentru toată viața. Ba chiar uneori aș sfârși eu vechiul început, numai ca să am parte de un nou început. Pentru că tot ce este nou, mă face să vibrez. Toate relațiile sunt magice la început, par ideale, par dumnezeiești… apoi timpul, rutina, obișnuința, parcă ne ia vălul de pe ochi și frumosul nu mai pare atât de frumos. 

        Momentul seducției, flirtul… primul întâlnire, primul sărut, prima noapte, toate sunt minunate… până la un moment dat, când vraja se risipește, prințul nu mai e prinț, prințesa devine vrăjitoare, iar prințul broscoi. Vine momentul când pasiunea se stinge, rămân sentimentele, uneori mai mult amicale decât pasionale. Atunci e momentul să pui punct. Frumos, fără ceartă, fără reproșuri, fără scandal… asta dacă poți. Dacă nu, încăpățânează-te în continuare și rămâi captivă. 

        Nu îmi place să rămân într-un loc. Unii iubesc aceeași persoană pentru toată viața, eu încă n-am putut. Nu știu s-o fac sau nu am întâlnit încă omul pe care să-l iubesc firesc, fără să mă tem și fără să mă plictisesc. Hm… tamjă grea cu iubirea, dar pentru asta sunt începuturile, pentru a ne da voie să iubim iar și iar și iar… până ce vom întâlni The One-ul! 🙂

Lasă un răspuns

