SimplyFashion, costuri mici

        Când eram mai tinerică purtam vara maiouri în prostie. Eram și mai slăbuță și așa credeam eu, că mă avantajează. Astăzi… nu-mi mai plac maiourile, ci tricourile. Eu sunt adepta hainelor comode, dar în același timp să fie și în ton cu tendințele modei. Așa că la jumătatea verii m-am trezit și eu că îmi doresc tricouri, dar nu orice fel de tricouri, căci de, sunt pretențioasă. De exemplu acum îmi plac la nebunie tricourile asimetrice, cu imprimeuri pe piept sau pe spate, preferabil din bumbac 100%. Dar credeți că în orașul meu se găsesc? Nu prea. Și chiar dacă găsesc, ori sunt dintr-un material foarte prost, ori exagerat de subțiri, de pot vedea prin ele, ori neimprimate, ori exagerat de scumpe. Sinceră să fiu, aproape că îmi pierdusem speranța până ce o prietenă mi-a spus: „pe SimplyFashion.ro găsești tricouri pentru femei, câte vrei, de toate felurile, modelele, mărimile și culorile”. Bineînțeles că i-am ascultat sfatul și am intrat imediat pe site-ul magazinului online SimplyFashion.ro.

       Și ce credeți că am descoperit? Enșpe mii de tricouri, super frumoase, de bună calitate, la super prețuri. Nu, nu prețuri mari, ci foarte mici. Tricourile și bluzele costă între 28 de lei și 54 de lei. Când am văzut, nu mi-a venit să cred. Inițial am crezut că sunt făcături, adică din materiale prostuțe, dar m-am înșelat, sunt chiar ca lumea. Prima dată am comandat la risc, două tricouri, din cele mai ieftine. Și când le-am văzut în mâna mea, nu mi-a venit să cred. Părerea mea este că sunt din străinătate, parcă n-aș crede că sunt made in Romania sau China, dar n-aș putea să vă asigur. Cert este că sunt frumoase și rezistente. Deși le-am spălat de două ori până acum, nu s-au decolorat încă. Eu sunt mulțumită. Vara asta am cu ce să mă îmbrac, mai ales că am de gând să îmi mai comand câteva tricouri și vreo două costume de baie. Vreau să plec în august la mare și vechile costume de baie nu îmi mai plac.

    Nu vă așteptați la un magazin wow, este un magazin pentru bărbații și femeile care vor să își cumpere haine la prețuri accesibile. Nu sunt hainele de firmă, dar nici SH nu sunt. Important este că sunt noi, drăguțe și rezistente, brandul nu contează. Cel puțin nu pentru mine. La cât de scumpă este viața asta, eu chiar nu-mi permit să dau mii de lei lunar pe haine. Nu îmi pică dințișorii dacă mă îmbrac cu haine normale. 🙂

       Așadar dacă vreți haine ieftine și frumoase, intrați pe SimplyFashion.ro. Spor la cumpărături!

store_logo

Lasă un răspuns

