Vrei sa fii sotia mea?

– Cumpără-mi un ceas!

– De ce?

– Ca să-mi demonstrezi că mă iubești?

– De ce?

– Ce întrebare este asta?

– Nu îmi răpunde cu o întrebare!

– Pentru că timpul împreună este de neprețuit!

–  Și?

– Și vreau să știu dacă și pentru tine, timpul nostru împreună, este de neprețuit.

– Este!

– Cumpără-mi un ceas de damă!

– De unde?

– De pe Ceasule.ro!

– Dar n-au numai ceasuri pentru bărbați?

– Nu, au și ceasuri de damă.

– Vrei tu neapărat ceasuri dama de la Ceasule?

– Da! Te rog! Sunt ceasurile mele preferate! Merit și eu un ceas superb de la Ceasule, pentru toată grija pe care ți-o port! Pentru toată dragostea pe care ți-o port.

– Altfel nu te pot răsplăti?

– Nu! Vreau un ceas, atât!

– Scump?

– Nu neapărat! Sunt o mulțime de ceasuri până într-o sută de lei.

– Doar atât?

– Da!

– Atunci îți cumpăr pentru amândouă mâinile. O să le porți?

– Da!

– Pe amândouă odată?

– Nu!

– Păi este singura condiție! Îți cumpăr două ceasuri și le porți pe amândouă odată!

– Ești un nemernic!

– Nu sunt!

– Ești un zgârcit!

– Păi dacă îți cumpăr două ceasuri, înseamnă că sunt zgârcit? Tu mi-ai cerut numai unul, eu îți cumpăr două!

– Nu te mai iubesc!

– Ba mă iubești!

– Nu!

– Eu te ador!

– Ba nu mă adori! Altfel mi-ai cumpăra un ceas!

– Iubito, astăzi este ziua ta, ți-am citit gândurile de mult și ți-am luat deja un ceas de la Ceasule.ro. Știi că te iubesc, nu?

       Și-atunci bărbatul scoase de la piept cadoul frumos împachetat, îi puse între mâini cutia frumoasă și o lăsă să o desfacă. Ceasul era superb, era minunat, era ceasul pe care îl visase de mult. Era atât de fericită, de încântată, de mulțumită. El îi luă cutia din mână, luă cu sfială ceasul din ea, îl desfăcu și i-l puse la mână, sărutând-o cu tandrețe. În timp ce o îmbrățișa îi șopti:

– La mulți ani, știi că te iubesc! Te ador, timpul împreună este de neprețuit! Timpul nostru împreună este nesfârșit! Când sunt lângă tine, parcă și timpul stă în loc. O secundă departe de tine și deja mă simt fără vlagă. Să-l porți cu plăcere, iubita mea!

– Mulțumesc din suflet, iubitule! Este perfect!

– Vrei să fii soția mea?

– Ceee??

– Te-am întrebat dacă vrei să fii soția mea!

– Mă ceri de nevastă cu un ceas?

– Da! Nu sunt original?

– Ba da!

– Deci vrei?

– Da, vreau! Dar vreau și un inel!

– Oh, altă belea! Acum vrei și inel!

– Da!

        Și-atunci o luă în brațe și o sărută cu foc!

logo

Un gând despre „Vrei sa fii sotia mea?

Lasă un răspuns

