O Seherezada moderna

– Prezent –

      Astăzi te invit pentru prima dată în lenjeria mea de pat, Outlet! Te invit, te seduc, te iubesc. Îți voi arăta o lume cu totul nouă, îți voi descrie povestea iubirii mele pe pielea ta și fiecare atingere va avea catifelarea satinului. Eu voi mirosi a trandafiri proaspeți de iulie și tu vei fi atât de emoționat, încât vei uita să mă săruți. Vezi roua de pe lenjerie?! Reprezintă puritatea sentimentelor mele. Trandafirul roșu este simbolul iubirii noastre, iar frunzele verzi reprezintă echilibrul relației noastre. Albul este lumina caldă a viitorului, iar stacojiul acela închis reprezintă focul ce ne mistuie pe amândoi. Hai să ne pecetluim iubirea sub atingerea acestei lenjerii. Am ales-o special pentru tine, pentru noi… pentru această seară minunată. Pentru că noi merităm tot ce este mai bun. Pentru că tu meriți ca pielea ta să fie atinsă numai de mătase, satin, bumbac satinat. Eu nu voi fi o soție ca toate celelalte, nu voi fi o nevastă preocupată numai de nevoile ei. Mă voi gândi mereu la tine, uneori te voi pune deasupra dorințelor mele. Și pentru că patul nostru va fi nu numai cuibușorul nostru de nebunii, ci și locul unde tu te vei odihni în brațele mele, promit să cumpăr întotdeauna numai și numai lenjerii de cea mai bună calitate, pe placul amândurora.

LenjeriiPat-Outlet.ro

      Nu-ți cer nimic în schimb, ci doar să mă iubești! Nu vreau promisiuni deșarte, ci doar sinceritate. Nu vreau mai mult decât îmi poți oferi. Dar vreau să îmi promiți că patul acesta va fi singurul în care vei dormi și în care vei iubi. Iar eu îți promit ca în fiecare seară să te aștept cu o altă lenjerie de pat ademenitoare, care să grăiască o altă poveste a nopții, și cu o altă lenjerie intimă, care să-ți trezească simțurile. Eu voi fi Șeherezada ta care timp de 1000 de nopți și încă o infinitate, îți voi așterne pe trup alte și alte povești de seducție. Dar n-aș putea fi o Șeherezada veritabilă fără tine și fără lenjeriile noastre de pat, outlet.

     Întinde-te pe pat și hai să facem seara aceasta nemuritoare. Imaginează-ți că suntem într-o grădină paradisiacă. Peste tot numai petale de trandafiri, cerul înstelat, parfumul dulce și lemnos al trandafirilor adormiți, frunzele crude atinse de o ploaie de iulie și noi doi și-ale noastre brațe calde. Suntem făcuți unul pentru celălalt, dă-mi mâna și hai să visăm realitatea aceasta nemuritoare! Împreună vom scrie istoria unei mari iubiri, pe lenjeria noastră cu trandafiri. Ea va fi martora noastră, ea va avea înscrise în țesătura ei, toate doveile noastre de amor. Și pentru noi, nu-și va decolora petalele, nici nu-și va rupe frunzele și nici nu își va rări magia. Lenjeria noastră de pat ne va demonstra că veșnicia poate fi atinsă. Afară vara va pieri, dar în patul nostru nimeni nu o poate nimici… te iubesc, iubitule!

Outlet

– Cu trei zile în urmă –

 lenjerii outletUrma să își invite iubitul pentru prima dată în casa ei, în dormitorul ei. Avea un dormitor frumos, ar fi putut să-l aranjeze într-un mod romantic. Însă patul… patul avea senzația că lăsa de dorit. Lenjeriile de pat pe care i le dăruise mama ei nu erau deloc potrivite pentru o întâlnire „fără perdea”, așa că se hotărî să își cumpere altele. În fond dacă iubitul avea să doarmă la ea în seara aceea, urma să rămână în fiecare seară. Își sună toate prietenele și așa află de magazinul online LenjeriiPat-Outlet.ro. Profită de Promoția 1+1 GRATIS și-și cumpără șase lenjerii de pat, două din ele 3D, două lenjerii 5D și două lenjerii de pat cu dantelă. Șase lenjerii, din care plăti numai trei. Economisi mulți bani și în termen de două zile primi șase lenjerii de pat, așa cum nu visase vreodată. Erau perfecte, imprimate într-un mod deosebit, rezistente, suficient de mari, în culori vii și extrem, extrem de frumoase. Plăti comanda ramburs, fără taxă de transport, și în plus primi și un detergent Ariel cadou. Dacă nu i-ar fi plăcut lenjeriile, ar fi putut să le înapoieze și și-ar fi primit TOȚI banii înapoi, dar nu fu cazul de așa ceva, pentru că ea se îndrăgosti de lenjeriile ei de pat, outlet, iremediabil. Știu din prima clipă că acele lenjerii de pat urmau să fie calea către inima lui, calea către o relație de durată, calea către fericire și calea către o căsnicie reușită.

         LenjeriiPat-Outlet.ro face ca fiecare poveste de dragoste să prindă viață și fiecare femeie să devină o Șeherezada veritabilă!

lenjerii outlet

5 thoughts on “O Seherezada moderna

  1. Pingback: Articole inscrise in concursul “Outlet”Concurs Blogging | Concurs Blogging

Lasă un răspuns

