Concurs Anion Care – fii o lady vara asta

         Concurs Incheiat!!!

          Dragele mele, vă invit la CONCURS! Un concurs simplu și rapid, în colaborare cu Anion Care, compania care comercializează absorbantele Lady Anion despre care am vorbit și în acest articol!

           Pe scurt, absorbantele Lady Anion sunt absorbante cu adevărat igienice, antibacteriene, din bumbac organic, cu o bandă inovatoare cu TURMALINĂ. Pentru cine nu știe, turmalina este un cristal semiprețios cu  structură chimică variabilă. În contact cu pielea, turmalina crează un câmp magnetic slab, care emană raze infraroșii și anioni. Acești anioni elimină apariția și multiplicarea bacteriilor, reglează PH-ul vaginal, înlătură mirosurile neplăcute și protejează de iritații, inflamații și infecții. Așadar, pe lângă faptul că absorbantele Lady Anion ne scapă de stresul menstrual, protejându-ne perfect împotriva petelor stânjenitoare și neplăcute, Lady Anion ne protejează și împotriva infecțiilor. Și nu numai atât, turmalina este benefică și pentru efectul său antibacterian și detoxifiant puternic, ajutând la eliminarea toxinelor ce cauzează afecțiunile aparatului genital și mirosurile neplăcute.

img_20140521_134921

      Tema concursului:  Fii o lady în această vară! Alege Lady Anion!

   Perioada de desfășurare: 28 iulie – 4 august. Câștigătoarele vor fi anunțate pe 6 august! Câștigătoarele vor fi alese prin tragere la sorți, cu ajutorul programului random.org.

     Premii: Câte 3 premii a câte 2 pachete de absorbante Lady Anion, pe care câștigătoarele le vor alege de pe site-ul www.anioncare.ro/produse.

          Condiții de participare obligatorii:

  1. Like la pagina de facebook Anion Care: https://www.facebook.com/AnionCare.
  2. Distribuiți concursul, public, pe pagina voastră de facebook, cu textul „CONCURS”.
  3. Răspundeți la întrebarea: „Cum ești tu o lady vara asta?”
  4. Lăsați un comentariu cu răspunsul întrebării, numele pe care îl aveți pe facebook și link-ul distribuirii concursului meu.

        Deci practic dați like paginii Anion Care, distribuiți concursul, îmi lăsați distribuirea într-un comentariu, însoțită de răspunsul întrebării de mai sus. Simplu ca bună ziua, nu?! Vă rog frumos să participați cu o adresă de email validă, ca să vă pot contacta imediat în caz de veți fi fericitele câștigătoare. Și vă mai rog să nu ștergeți distribuirea. Cine o șterge, încetează să mai participe la concurs!

       Și în plus, OPȚIONAL, dacă vă înregistrați pe HARTA Anion Care, puteți primi mostre Lady Anion GRATUITE! În felul acesta toată lumea câștigă și toată lumea poate testa atingerea gingașă a absorbantelor Lady Anion!

      Veți vedea ce diferență imensă este între absorbantele Lady Anion și cele din plastic!

        Mult succes!

140 de gânduri despre „Concurs Anion Care – fii o lady vara asta

  1. Cat am asteptat vara aceasta, sa ma pot bucura in voie de razele calde ce-mi da acea senzatie ca toata lumea e a mea! Dupa un an de munca, iata ca a sosit si binemeritatul concediu! Si cum ma pot bucura de vara, de soare, de concediu, de vacanta, decat printr-un drum la mare? Cat astept! Mai e putin… Vara aceasta sunt o lady! Da, am depus eforturi considerabile in anul acesta pentru a ma simti bine in pielea mea! Am slabit. Merita drumurile catre sala de sport!
    Adriana Stancu, https://www.facebook.com/eu.alst/posts/266655703542603

  2. Lady sunt mai ales vara, atunci cand soarele ma face sa stralucesc cu cu adevarat! Sunt fresh, energica, dinamica si sigura pe mine in orice miscare si pozitie!
    Totul trebuie sa fie usor si light vara, pentru a fi active pe tot parcusul zilei si relaxate noaptea!

    https://www.facebook.com/ruxandra.bosoi – Ruxandra Bosoi (SuperRuru) ( EU NU stiu sa pun link-ul de la share insa il puteti observa pe pagina mea!

    Vaaaa pup!

  3. Personal , vara ma simt mai lady decat in celelalte anotimpuri, deoarece imi expun mai mult feminitatea.razele soarelui ce mi mangaie trupul ma face mai energica, mai avida dupa plimbarile in aer liber, dar si pentru mai multa ingrijire.
    nume facebook: Elena Neacsu
    din pacate nu stiu sa pun link ul distribuirii

  4. Raspuns intrebare:
    Dupa parerea mea a fi o lady in cadrul de viata al zilelor noastre implica mai multe si nu doar a fi o domnisoara/doamna care sa astepte printul pe un cal alb, ca odinioara. Trebuie sa fim multi-tasking, multilateral dezvoltate, multi -tot… Sa evitam vulgaritatea de orice fel (atat in limbaj cat si in gesturi, mimica, machiaj, imbracaminte, comportament in societate si in privat), sa stim sa ascultam si sa stim sa vorbim corect (atat gramatical cat si sa respectam regulile unei conversatii cu ceilalti), sa nu fim altceva decat ceea ce suntem, sa nu ne ascundem sau sa ne lepadam de principiile care ne fac ceea ce suntem, sa nu ne masculinizam si sa ne lasam intacte toate acele fragilitati care ne fac femeie.
    Link share : https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fliterestacojii.wordpress.com%2F2014%2F07%2F28%2Fconcurs-anion-care-fii-o-lady-vara-asta%2F&t=Concurs+Anion+Care+-+fii+o+lady+vara+asta
    FB: Paola Paola

  5. Facebook: Andreea Poroşanu

    Vara asta sunt o lady mai ales de cand am inceput sa folosesc absorbantele lady anion.

  6. buna …. eu sunt rodica boboc cred ca suntem mereu o Lady nu conteaza anotimpul pentru a fi o persoana calda …eu folosesc aceste absorbante si intradevar sunt plina de energie si sanatate ma ajutat f mult la bolile care le am …pot sa va zic sa le folositi cu incredere …..unde aveti sediul in Romania

  7. Fb Alina Hoban
    Ma simt o lady vara asta ca pot imbraca rochite lejere dar mai ales am foarte mare grija de igena intima, folosesc absorbantele lady anion ce imi dau incredere si confort♡
    din pacate nu stiu sa pun link-ul, dar pe pagina mea se vede.
    Multumesc♡♡

  8. Vara asta sunt o lady pentru ca folosesc absorbante din bumbac organic, de la Anion Care.

    Multumim pentru premiile acestui concurs!

  9. Eu sunt o lady pentru ca folosesc absorbante de la Anion Care care ma mentin fresh pe tot parcursul zilelor caniculare.

  10. FB: Mere Verzi
    Share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1523451571207350
    Pentru mine a fi o lady inseamna in primul rand sa fii educata, sa ai un comportament adecvat, indiferent de imprejurari, sa ai un limbaj curat si exprimari pe masura, o tinuta curata, eleganta, sa fii respectuoasa maxim posibil si nu in ultimul rand, in orice incercari ale vietii sa cazi in picioare si sa iti pastrezi caracterul de pana atunci…
    E-mail: alice_verde_de_paris@yahoo.com

  11. fb: Camelia Covaci
    share: https://www.facebook.com/rcameliab/posts/10203600236379497

    Vara ne expunem pielea mai mult decat oricand. Sunt dornica de plimbari in aer liber, de mers in drumetii, de lenevit la plaja; ma binedispun momentele de balaceala iar seara ador sa mananc o inghetata.
    O lady adevarata are grija de trupul si de mintea sa, isi alege cu grija cuvintele inainte de a le emite, detesta ifosele si se imbraca dupa cum ii sta ei bine si nu dupa cum o dicteaza moda. Cam o astfel de lady ma straduiesc sa fiu vara aceasta si nu numai.

  12. buna,este prima data cand ma aflu aici,vreau sa ma destainui,cu justificarea, a ce reprezinta a fii o lady,in adevaratul sens.Ceea ce consider cu adevarat este ca o lady,trebuie sa aiba atributele toate,de la mental la fizic.
    In urma cu 8 ani,imi era descoperita o boala rara(boala mixta de tesut conjunctiv)care m-a facut sa ma respect,ca o adevarata lady,sa ma menajez,sa am grija ceea ce mananc,sa fac multa miscare intr-un cuvant sa am grija de mine.
    Sper ca sfaturile mele sa le urmeze toate femeile!

  13. Raspuns: Cum sunt o lady vara asta? Pentru ca in jurnalul meu zilnic de rasfat… a fi sanatos este foarte important, Sunt o persoana energica, foarte activa. Alerg, fac, sport, mananc sanatos, ma relaxez. Ma hidratez dimineata, apoi un dus revigorant, nu sar peste mese, Evit cafeaua in exces si bauturile energizante, si imi echilibrez munca.
    Fb: Cristina Crisstyle
    Shared link: https://www.facebook.com/cristina.voinea.33/posts/605723806215661


  14. FB ADINA RADU
    Sunt o lady in vara aceasta imbracandu-ma in continuare decent, mergand la plaja pentru un bronz perfect si de invidiat si facand baie in mare ceea ce ma ajuta sa imi incarc bateriile si sa fiu fresh inca un an.Aaaa..si era sa uit ..sunt o lady vara aceasta si datorita sandalelor cu toc :))

  15. Sunt o lady de fiecare data cand ies din casa prin faptul ca ma imbrac frumos, mai ales asortat! adica am bratari, cercei si lanturi asortate pe culori, desigur apoi urmeaza geanta si sandalele… Fac glume elegante, incerc sa fac fata oricarei situatii cu capul sus chiar daca uneori ti se da peste nas, dar in principiu tine de cei 7 ani de acasa, aceea educatie primita de pe vremuri. https://www.facebook.com/gaby.gabi/71066 (sunt mai noua in ale FB-ului)…

  16. eu ma consider o lady in fiecare moment prin felul meu de a ma purta cu cei din jurul meu ,cu tinuta ingrijita,curata ,igiena care primeaza,folosesc produse cosmetice de calitate in limita bugetului pe care il am ;fb iuliana simona ghizdavu ;sharehttps://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1442716942672570 ,multumesc pentru concurs

  17. A fii o lady are multe intelesuri,pentru mine inseamna ca intotdeauna voi cauta o companie placuta in care pot sa discut despre lucruri,subiecte interesante, voi sti cand sa rad la diverse glume sau cand sa le ignor, imi place sa ii ascult pe ceilalti si sa-i inteleg,imi place sa respect oamenii exact cum astept sa fiu respectata,imi place sa fiu cocheta si cred ca as putea sa scriu un articol intreg despre asta :))))).
    FB. Rodica Granpier
    SHARE:https://www.facebook.com/rodica71

  18. FB, Andreea Fecioru

    Share:

    Lady sunt mai ales vara, atunci cand soarele ma face sa stralucesc cu cu adevarat si prin eleganta!

  19. Sunt o lady de vreo cativa ani, de cand mi-am schimbat stilul vestimentar datorita faptului ca admiram fetele pe strada, pe cele care purtau tocuri si nici o grimasa nu le aparea in coltul gurii cand paseau indraznet pe strada catre un bar sau club, sau mai ales la birou!. iata ca am reusit cu multa rabdare sa ma transform in acea Lady despre care sa vorbeasca toti de bine si mai ales despre faptul ca arata bine! Asortez tinuta posetei si a pantofilor, am cutii intregi de margele si cercei (multe luate de la reduceri); in rest chiar fac glume demne de o Lady! http://www.facebook.com/profile.php?id=100008152088068 FB: Ella El

  20. Pingback: Norocoasele Lady Anion sunt: | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

