Castigatorii sunt:

Aseară s-a încheiat Concursul AVBS, lupta a fost strânsă între 8-10 articole, nu ne-a fost ușor să le alegem, dar a trebuit să o facem.

În primul rând vă mulțumim pentru participare, din suflet! Ne-ați surprins cu articole minunate, ne-am amuzat, ne-am întristat, am zâmbit și în final am ales. Sperăm să vă placă și vouă articolele câștigătoare la fel de mult cum ne-au plăcut și nouă!

 

Câștigătorii sunt:

Premiul 1 – 300 de lei – Emil Călinescu

Premiul 2 – 200 de lei – Valerica Oprișanu

Premiul 3 – 100 de lei – Doman Daniel

 

Felicitări câștigătorilor și mulțumiri tuturor! Toate articolele participante vor fi promovate o perioada pe retelele de socializare!

Câștigătorii sunt rugați să-mi trimită datele lor ( numele, prenumele, banca și contul băncii) pe adresa de email alina_profe@yahoo.com. Luni veți primi premiile!

6 gânduri despre „Castigatorii sunt:

Lasă un răspuns

