Concurs Fulger!!!

CONCURS INCHEIAT!

 

UPDATE!!! Am observat unele nereguli in statistici si poate nu m-am facut inteleasa! NU ESTE DE AJUNS SA IMI VIZITATI ARTICOLELE DE MAI JOS, EU AM NEVOIE SA DATI CLICK PE LINK-URILE DIN ARTICOLE SI SA STATI MINIM 40 DE SECUNDE IN MAGAZINELE ONLINE CARE VI SE DESCHID! EU TREBUIE SA TRIMIT VIZITATORI DIN ARTICOLELE MELE CATRE MAGAZINELE ONLINE! Va rog mult, daca nu intelegeti cerintele, intrebati-ma! Multumesc mult!

   Dragele mele doamne și domnișoare, m-am gândit bine, și după articolul de ieri, cred că cel mai bine ar fi să organizez un concurs. După cum știți particip la Summer Orkestra, am scris o serie de articole și la câteva dintre ele am șanse de câștig numai dacă trimit vizite către site-urile sponsorilor. Pe lângă calitatea articolului și respectarea briefului, un al treilea criteriu este cel al vizitelor. De aceea am nevoie foarte mult de voi și de bunăvoința voastră. Așa că vă voi răsplăti.

Durata concursului: 13-19 august, ora 23.59. Câștigătoarele le voi alege cu ajutorul site-ului random.org și le voi anunța pe 20 august, iar în următoarele zile vă veți primi premiile.
Premii: Două seturi de bijuterii vintage, Ochi de Tigru și Ametist.

cufarulcudichiseli.ro

Ce trebuie să faceți:
1. Intrați în articolele de mai jos, dați click pe unul din cuvintele scrise cu roșu DIN articole de mai jos, vi se vor deschide anumite magazine online (secundar, tinar, atas, stradait, recomandați, re-incarcare, miniprix, exclusivedoors), apoi FOARTE IMPORTANT este să navigați pe site-urile MAGAZINELOR ONLINE MINIM 40-50 de secunde și gata, puteți închide. Ideea este următoarea, dacă nu zăboviți în magazinele online minim 40-50 de secunde, vizitele NU SE ÎNREGISTREAZĂ. Așadar este extrem de important să stați pe site-uri MĂCAR 40 de secunde.

Articolele la care am nevoie de vizite sunt:

Futurismul mă definește – magazin de ceasuri;
Și femeile pot face carieră – magazin de haine;
Lumină și culoare – magazin de lustre, aplici, veioze, etc.;
Laguna Albastră, vin după tine – magazin de gandegt-uri și accesorii;
Unde-s mulți puterea crește – portal cu tot felul de firme, locuri și locații interesante din țară;
De nota 10 – magazin de haine, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii;
Bunico, te aștept la mine cu ușile deschise – magazin care comercializează uși de interior și de exterior;

Vittel te duce ca prin vis la Disneyland Paris – magazinul oficial al apei Vittel;

2. Distribuiți acest concurs pe facebook cu descrierea „CONCURS”.
3. Lăsați-mi un comentariu la acest concurs cu link-ul distribuirii, spuneți-mi că ați îndeplinit toate cerințele și ce set vă doriți, Ochi de Tigru sau Ametist.

Vă rog mult să îndepliniți TOATE cerințele, VIZITELE SUNT EXTREM DE IMPORTANTE, ele sunt scopul acestui concurs și vor fi verificate în detaliu. Vă rog să participați cu adresă de email validă și dacă nu știți să-mi lăsați link-ul distribuirii, atunci lăsați-mi link-ul paginii voastre de facebook! Dacă aveți nelămuriri, nu ezitați să mă întrebați!
Sponsorul acestui concurs este magazinul CufarulCuDichiseli.ro.
Vă mulțumesc mult pentru timpul pe care îl veți petrece ajutându-mă!
Mult succes!!!

 

56 de gânduri despre „Concurs Fulger!!!

  1. Am vizitat toate saiturile, succes
    Imi place setul Ametist, e superb
    Scusa-ma draga me dar nu stiu sa pun link-ul de distribuire.am distribuit posa de concurs
    Multumesc ♡

  2. Oricum indeplinisem inainte pasii (dar am mai dat si acum cate un click la fiecare si am lasat mult apginile deschise), asa ca imi incerc si eu norocul.

    loredanavlaescu@yahoo.com

    Setul dorit ar fi cel „ochi de tigru”, pentru ca se potriveste pielii bronzate, a parului vopsit ombre si a ochilor caprui 😀

Lasă un răspuns

