Fericirea sta in lucruri simple

         Cauți o telecomanda TV? Nu, nu fac gargară ca la teleshopping, pur și simplu te sfătuiesc să o cauți bine pe sub pernele de la canapeaua din sufragerie, după patul din dormitor, în frigider, să n-o fi uitat-o când te-ai dus după bere, sau în mașina de spălat, când ai luat maldărul de haine murdare din bucătărie. Sau de ce nu, caut-o în mașină. Dacă ești teledependent, este foarte probabil să fi plecat la job, cu mașina, cu telecomanda după tine, și-abia după ce ai băgat cheia în contact ți-ai dat seama că ai plecat, ca un nebun ce ești, cu telecomanda după tine și-ai băgat-o în torpedou. Eu ultima dată mi-am uitat telecomanda în frigider, făceam o salată delicioasă, specialitatea mea, și cu mâna pe telecomandă să dau postul de muzică mai tare, am deschis frigiderul, am pus telecomanda pe grătar și am scos roșiile, închizând frigiderul de parcă nu uitasem nimic. Toată seara am înnebunit căutând telecomanda, am crezut că cineva din casă îmi făcuse o glumă proastă și mi-a pitit telecomanda, dar nu fusese așa. Ce greu am ajuns să închid televizorul, care zbiera sus în perete de parcă era o femeie bătută. Dar de fapt nimeni nu îmi făcuse nicio glumă proastă. Gluma proastă fusesem eu, o amețită care n-a putut să-și scoată roșiile din frigider fără să uite telecomanda în el. Am găsit-o într-un final noaptea când am dat buzna în frigider după înghețată, dar după atâta timp de stat la rece, telecomanda mea n-a mai vrut să meargă nici bătută. Am încălzit-o cu uscătorul de păr, i-am înlocuit bateriile, dar degeaba, n-a mai vrut și pace. Așa că am aruncat-o, nu mi-am mai bătut capul să o repar. Nici n-are rost să duci la reparat o telecomandă când pe site-ul magazinului online CabluConectica.ro sunt atât de ieftine telecomenzile de toate felurile.

      Și dacă tot aveam să plătesc transport, în loc de o singură telecomandă, am cumpărat telecomenzi pentru toate televizoarele din casă, adică cinci. Și-așa toate erau hârbărite și ca vai de ele. Trebuia să le bușesc ca să funcționeze. Din 1167 de modele de telcomenzi din câte sunt pe site, am găsit telecomenzi pentru toate televizoarele mele. M-am bucurat de prețurile accesibile, de rapiditatea efectuării comenzii și de promptitudinea cu care am primit coletul. Servicii de cinci stele, chiar dacă pare un magazin online banal, dar nu este. Aceste lucruri mărunte, așa cum sunt și telecomenzile, ne fac viețile mai ușoare. Nu degeaba se spune că fericirea stă în lucrurile simple. Așa este, gândește-te cum ar fi să stai o zi fără telecomandă, să vrei să butonezi televizorul și să fii nevoit să te dai de fiecare dată jos din pat, să vrei să dai televizorul mai tare sau mai încet, dar să îți fie prea silă să te miști din pat. Crunt, vă zic eu. Mai ales pentru o fire siloasă cum sunt eu.

      La femeia siloasă, telecomanda nu trebuie să lipsească din casă! 🙂

logo

5 gânduri despre „Fericirea sta in lucruri simple

Lasă un răspuns

