Castigatoarele concursului Fulger sunt:

       În primul rând vreau să vă mulțumesc pentru ajutorul pe care mi l-ați acordat. Încă nu știu ce am câștigat la concursul Orkestra, dar cert este că fără voi nu aș fi reușit să fac nimic și vă mulțumesc pentru asta!

Random

       Și ca să nu mai lungim vorba, câștigătoarele celor două seturi de bijuterii vintage cu pietre semiprețioase sunt:

– numărul 2 – Alina Hoban – setul Ametist;

– numărul 15 – Ana-Maria Frincu – setul Ochi de Tigru.

       Vă mulțumesc tuturor pentru participare, felicitări câștigătoarelor!

       Vă rog să-mi trimiteți pe email-ul alina_profe@yahoo.com datele complete (nume, prenume, număr de telefon, adresa completă, codul poștal)! Premiile vor fi trimise prin Poșta Română cel târziu săptămâna viitoare! Vă rog frumos, când primiți bijuteriile, să le faceți câte o poză, vreau să fie limpede că eu chiar dau premiile și interesul meu nu este să păcălesc pe nimeni.

       Vă pup!

Lasă un răspuns

