A innebunit lupul

      Recunosc cu mâna pe inimă că am luat-o razna de câteva zile. Nu mi s-a mai întâmplat niciodată, dar uite că mi-a venit vremea. M-am îndrăgostit, dar nu este un bărbat ca oricare altul, nu este un bărbat la îndemâna oricui, este UN ACTOR, îl cheamă Joseph Morgan și a interpretat rolul lui Klaus Mikaelson în serialul The Originals. Adevărul este că am mai văzut filme și seriale, mi-au mai plăcut și alți actori, dar Joseph parcă mi-a intrat în sânge. Sunt dilie, știu… dar rolul pe care l-a interpretat a fost unul senzațional. În general nu-mi plac personajele BUNE, personajele alea asuprite, plângărețe sau inocente. Nu, au apus de mult filmele în care X era numai lapte și miere, iar restul îl înjunghiau din toate părțile. Acum mult mai mișto sunt personajele principale cu iz de răutate în ele; și așa-i și Klaus, un dur, un vampir cu sânge rece, un criminal fără conștiință, dar în același timp un tip cu slăbiciuni și sentimente.

10432132_560954854016499_2061306245976945705_n

       Acum câțiva ani a fost o mare nebunie cu Robert Pattinson, toate puștoaicele erau în limbă după el. Și sincer, nemachiat e groaznic de urât. Robert este neîngrijit și pare libidinos. Dar acum Joseph (sau personajul Klaus Mikaelson) îl va întrece, e de o mie de ori mai mișto decât vampirul Edward, cel mânjit pe față cu făină. Ba chiar arată și joacă mult mai bine și decât Ian Somerhalder. Joseph e născut pe 16 mai 1981 și în prezent este un actor britanic în plină ascensiune. Probabil că mulți dintre voi nu îl știți, mai ales dacă nu vă uitați la seriale cu vampiri, însă aveți răbdare, Joseph va juca în viitor roluri din ce în ce mai mari și mai complexe, sunt sigură de asta. Dezamăgitoare este viața lui personală. Da, nu că m-am „îndrăgălit” eu de el, însă anul acesta s-a însurat cu actrița și cântăreața, Persia White, cu 9 ani mai mare decât el. Persia mi se pare departe de a fi femeia frumoasă cu care l-aș fi văzut pe Joseph… dar poate o fi sufletul lui pereche, cine știe?! Și totuși mă întreb, ce dracu’ au toți frumușeii de se căsătoresc cu femei mai mari și mult mai mari decât ei?! Ce puii mei văd la ele? Cum naiba îi împlinește o femeie mai mare cu 10-30 de ani decât ei?! A înnebunit lupul, pe bune! În loc să se căsătorească cu gagicuțe de vârsta lor sau mai tinere, bărbații ăștia frumoși își aleg femei MATURE! Of… tamjă grea cu bărbații, abia aștept să îmbătrânesc! :))

      Dar să ne întoarcem la Joseph… îi doresc să fie fericit cu Persia lui, dar parcă văd că va face ca toți bărbații frumoși, își va petrece cu ea vreo 10 ani, apoi se va îndrăgosti de bona copilului sau de o actriță mult mai tânără decât el. Căci cam așa fac bărbații faimoși, în tinerețe își iau femei mature și la maturitate le aleg pe cele foarte tinere. Legea firii cred, întâi înveți cum se face ciorba bună, apoi o gătești cu găinușe tinere. Mi se pare firesc! Oricum, cert este că de câteva zile nu mi-l mai pot scoate din cap pe Klaus, da, pe Klaus, pentru că pe Joseph nu-l cunosc. Nu-mi pot scoate din minte serialul The Originals, visez și noaptea scene din film, atât de mult mi-a plăcut. Știu că sunt puțin sau mai mult dili, nu mai sunt de mult o adolescentă, dar uite că mai înnebunesc femeile și la maturitate. Adevărul este că cine apucă să vadă un singur episod din serial, îi va rămâne în minte privirea și expresiile feței lui Klaus. Îi va rămâne în minte acel Klaus electrizant de la care nu-ți poți lua ochii.

      Dar gata, acesta este primul și singurul articol pe care l-am scris despre un actor… nu îmi voi mai expune niciodată slăbiciunile de acest gen! Sunt cuminte, sunt zen, nu mă mai gândesc la nimeni și la nimic, Klaus a dispărut, Klaus a dispărut… Klaus a dispărut… Klaus a aici! :))

keep-calm-and-love-klaus-mikaelson-4

2 gânduri despre „A innebunit lupul

  1. Pingback: Klaus obsesia | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

