Anaconda

       Acum fix 10 zile a apărut un clip BOMBĂ pe Youtube, clip care a strâns aproape 94 de milioane de vizualizări. Dacă vă așteptați să dați peste un videoclip cultural, vă înșelați, vorbim de o melodie comercială și plină de sare și piper. Gurile rele spun că este un videoclip vulgar, ba chiar obscen. Părerea mea?! Îmi place! E sexy! Și-mi place mai ales pentru că sunt fană Nicki Minaj, căci da, despre ea scriu. Melodia se numește Anaconda, ca text nu e cine știe ce, e comercială, are bas și cuvinte obrasnice! Cât despre videoclip, este plin de gagici cu poponețe mari. Dar sincer, niciun fund nu îl întrece pe cel al lui Nicki, al ei este cel mai mare.

      Videoclipul a fost deja comparat cu cel al lui Miley Cyrus, da, ăla celebru în care linge un baros în cel mai dezgustător și nereușit mod. Chiar dacă a vrut să fie sexy, n-a reușit decât să fie respingătoare. Însă oricât ar vrea să se compare vechea Hannah cu Minaj, nu va reuși vreodată să o ajungă din urmă, este cu mult înapoiată. În vreme ce Cyrus este chiar vulgară și arată ca o vampă ieftină, Nicki are ceva al ei, ceva de fată rea și sexy. Dacă ar fi să aleg între videoclipul lui Miley și cel al lui Nicki, aș alege fără tăgadă Anaconda.

        Și dacă sunteți dezamăgiți de mine, ei bine, ascult și astfel de melodii, nu doar muzică adevărată. Pe mine mă deconectează și mă fac să-mi golesc mintea de orice alt gând. Până una-alta, ce părere aveți de Anaconda? E un videoclip obscen? Prea mult pentru 2014?

Lasă un răspuns

