Klaus obsesia

     De fiecare dată când deschid galeria media, să mai bag câte o fotografie într-un anume articol, îi văd pe cei doi actori care m-au „sedus” în ultimele săptămâni. V-am zis eu că a înnebunit lupul, dar poate n-ați vrut să mă credeți. Și de fiecare dată când îi văd, de fiecare dată zâmbesc și mi se scurg ochii. 🙂

media

Dar oricât l-aș plăcea pe Jonathan Rhys Meyers (Dracula), slăbiciunea mea este Joseph Morgan (Klaus). Și știți ce se spune, ceea ce iubești, atragi. Așa că întâmplarea a făcut ca astăzi să văd trailer-ul celui de-al doilea sezon al serialului The Originals și pare WOW. Abia aștept să văd dacă Klaus va reuși să scape de dușmanii lui, dacă își va aduce fata la loc lângă el, dacă îl vor omorî, din nou, pe tatăl lor; dacă se va combina cu barmanița, dacă vor deveni o mare familie, dacă Klaus va domoli răutatea din el. Sunt curioasă dacă Rebekah va avea în sfârșit o relație cu Marcel, dacă Elijah se va iubi cu Hayley și dacă New Orleans-ul își va redobândi liniștea de altă dată.

      Recunosc că este serialul care mi-a plăcut cel mai mult, ever, și aștept noul sezon cu sufletul la gură. Păcat că debutul noului sezon va avea loc tocmai pe 6 octombrie în America, noi cred că îl vom vedea abia la anul, mai avem de mâncat mămăligă! Cât despre Klaus… e cel mai mișto personaj din istoria filmelor fantastice. E frumos și ca bărbat și joacă pe măsură. Bine l-au mai ales pentru acest serial. Nu știu dacă a câștigat vreun casting, însă întrece toți vampirii din istoria ecranizănilor fantastice, chiar și pe Edward Cullen, Stefan Salvadore și Damon Salvadore. Toți par niște paiațe pe lângă el. 🙂 Eh, știu că sunt rea, dar Klaus este slăbiciunea mea. Am înnebunit, știu. În fine, pentru fanii The Originals vă las trailer-ul, pare incitant. A, și mai există un zvon, cică personajele din The Vampire Diaries și The Originals se vor intersecta în sezonul 6 din Jurnalele Vampirilor. Cât o fi de adevărat, nu știu, rămâne să vedem.

Un gând despre „Klaus obsesia

Lasă un răspuns

