Windsor din dragoste

       Mi-ar fi plăcut să mă fi născut în secolul XIX, mi-ar fi plăcut să fi trăit atunci, departe de tehnologie, departe de această foame acerbă de iubire. Nu-mi place secolul în care trăiesc, nu-mi place tehnologia, nu-mi plac gadget-urile și urăsc socializarea online. Suntem oameni, ar trebui să ne vedem, să ne atingem, să ne putem iubi în lumea pe care o trăim. Nu-mi place să trimit email-uri, ce frumos ar fi fost să fi trăit în secolul scrisorilor, să fi avut un iubit poet sau un scriitor. Un scriitor îndrăgostit de mine, unul ce mi-ar fi scris zilnic scrisori de-amor, parfumate cu mireasma cernelii așternută cu multă dragoste pe o hârtie pură, la fel ca sufletul îndrăgostitului. Dar eu nu trăiesc în secolul XIX și nici nu sunt una din acele doamne de viță nobilă, eu nu port astăzi rochii fastuoase, nici nu dansez vals vienez, nu merg la baluri mascate și nici nu primesc scrisori. Singura asemănare este că astăzi iubesc cu aceeași patimă cu care aș fi putut să iubesc și-atunci.

     Sunt îndrăgostită și îmi dau seama că timpul și spațiul nu mai sunt atât de importante atunci când îți găsești sufletul pereche. Nu este un scriitor, nici măcar un poet, este un blogger, un scriitor aspirant, un blogger cu suflet de aristocrat, un blogger atins de frumos; un blogger căruia îi place să scrie de mână mult mai mult decât i-ar plăcea vreodată să scrie cu litere „arial” pe paginile acestea electronice. El este altfel… și este al meu. Și tocmai pentru că este un bărbat atât de special, îmi este extrem de greu să îi fac un cadou pe măsura frumuseții lui sufletești. Dar sunt o femeie norocoasă și oricât de mult aș urî tehnologia, nu pot să nu profit de ea, căci da, ea îmi oferă cele mai bune soluții. Și sincer, ca o paranteză, probabil că dacă aș fi aruncată în trecut de o forță divină, mai mult ca sigur nu aș reuși să mă adaptez. Oricât de greu mi-ar veni să recunosc, sunt o femeie modernă și profit prin orice mijloc de ceea ce-mi oferă evoluția, indiferent de domeniu. Fiind totuși ancorată în prezent, pentru iubitul meu apelez la cunoștințele mele de internaut veritabil. Pentru el am întotdeauna un as în mânecă.

2961

       Amândoi iubim cultura vintage, amândoi iubim scrisul și amândoi știm să apreciem o operă de artă. Și tocmai pentru că suntem uniți de iubirea pentru frumos, asul meu din mâneca este magazinul online MyMan.ro. Zi de naștere, onomastică, sărbători sau pur și simplu un impuls de moment, MyMan.ro este magazinul care îmi oferă toate resursele necesare pentru a-mi demonstra iubirea. Știu că iubirea nu trebuie demonstrată prin cadouri, însă sunt o femeie modernă, nu primesc numai, ci și ofer. Și ofer din dragoste, ofer cadouri pline de însemnătate, ofer cadouri speciale, cu clasă și stil, parfumate și de neuitat. Așa sunt și produsele MyMan.ro, perfecte pentru bărbați dacă sunt oferite de femei. Sunt cadouri elegante ce nu pot trece neobservate, unice și de neuitat, sunt cadouri cu suflet și personalitate. Sunt cadouri pentru bărbați, cadouri pentru bărbații iubiți.

2960

    Nu urmeză nicio zi specială, va fi numai o zi în care îi voi spune din nou „te iubesc” și îi voi oferi minunatul Set de Scris Windsor. Știu că de mult își dorea un set de scris vechi și autentic. A tot colindat țara în căutarea unui set de scris foarte vechi, însă de fiecare dată prețurile lor erau mai mari decât își putea permite. Așa că am de gând să îi fac o bucurie. Și chiar dacă Setul Windsor nu are vechimea unuia autentic, se apropie extrem de mult de designul original. Cutia are un aspect vintage, este din lemn, are culoarea nopților de mai, de un albastru intens, este frumos lustruită și are încuietoarea din bronz. Setul conține cerneală, opt penițe și două stilouri din lemn, unul întunecat și altul luminos. Interiorul stacojiu mă duce cu gândul la o inimă înflăcărată, plină de iubire și de dor, așa cum este a mea. Îl iubesc pe el, dar mi-e dor de vremurile romantice și liniștite, de vremurile când iubirea se demonstra în viața reală și nu online.

2964

     Sunt sigură că datorită acestui set, iubitul meu va scrie mult mai mult decât de obicei și am certitudinea că va îndrăzni să-și înceapă primul roman. Îl voi impulsiona prin acest cadou să încerce și în final să reușească. Este capabil, are nevoie numai de un imbold plin de farmec, așa cum este Setul Windsor. Și de ce nu, îndrăznesc să cred că îmi va scrie scrisori, sigur îmi va îndeplini această dorință. Dar fiind amândoi din același oraș, probabil că ni le vom înmâna personal unul altuia și le vom deschide abia noaptea târziu, într-o intimitate aproape sacră și le vom citi cu sufletul la gură, mirosind și sărutând hârtia, de parcă ar fi cea mai de preț dovadă a împlinirii. Oh, ce dulce e iubirea și ce noroc pe mine cu MyMan.ro.

2963

       P.S. Dacă iubești, dacă ai un bărbat special în viața ta (bunic, tată, frate, iubit sau prieten) și vrei să îi fac un cadou plin de farmec, intră pe MyMan.ro, sigur vei găsi ceea ce cauți, sigur îi vei face o mare bucurie și sigur îi vei oferi un cadou de neuitat, care să reziste în timp și care să păstreze intactă amintirea acelui moment numai al vostru… acel moment în care timpul a stat în loc!  

MyMan.ro

Lasă un răspuns

