Piatra Swarovski, prietena mea

      Se spune că cea mai bună prietenă a unei femei este bijuteria și mai cu seamă dacă este cu diamante, însă… nu orice femeie are privilegiul de a purta diamante. În primul rând pentru că sunt EXTREM de scumpe și în al doilea rând pentru că nu orice bărbat are dărnicia de a oferi o bijuterie cu diamante. Ca să o facă, bărbatul respectiv trebuie să iubească foarte mult și în același timp trebuie să fie foarte bogat. Și cum dărnicia, bogăția și iubirea nu prea merg mână în mână, noi, femeile, trebuie să ne mulțumim cu bijuterii la fel de frumoase, numai că în loc să fie înnobilate cu diamante, sunt cu cristale Swarovski originale. Din punctul meu de vedere, nu este nicio problemă, important este gestul în sine și dragostea celui ce oferă. Și oricum n-aș ști să fac diferența dintre un diamant și o piatră Swarovski originală. Asta și pentru că n-am văzut niciodată, live, un diamant. Și trebuie să recunosc că sunt o femeie normală, nu m-aș vedea purtând o bijuterie de mii de euro, ar fi o mare responsabilitate, oricât de bine mi-ar veni.

bratara-symbolic-heart-placata-cu-rhodiu-made-with-swarovski-elementsDar vă spun cu mâna pe inimă, ADOR BIJUTERIILE și dintre toate cadourile pe care un om mi le poate face, cel mai mult mă bucur când primesc un cadou Swarovski. Nu are importanță că este vorba despre un inel, o brățară, un set sau pur și simplu o pereche de cercei, atâta timp cât piatra este Swarovski, nimic altceva nu mai contează. Iubesc jocul de culori pe care piatra Swarovski o naște în lumină, îmi place strălucirea inconfundabilă a cristalului Swarovski. Și deși piatra Swarovski nu este una din pietrele norocoase ale zodiei mele, eu totuși cred că îmi poartă noroc. Mă simt altfel când port o bijuterie cu cristale Swarovski, mă simt sigură pe mine, stăpână pe situație, simt cum atrag orice privire și parcă lumea îmi stă la picioare. Da, asta sunt eu, probabil că o femeie tipică, înnebunită după bijuterii, dar spre deosebire de alte femei, slăbiciunea mea este cristalul Swarovski. Cristal care pare să-mi lumineze sinele.

Și ca să fac și o mărturisire cu ocazia acestui articol, dintre toate modelele de bijuterii, brățările sunt slăbiciunea mea. Nu cerceii, nu inelele, nu colierele, ci brățările. Nu știu de ce, n-aș putea să vă spun un motiv anume, însă brățările cred că ies cel mai mult în evidență dintre toate bijuteriile. Și dacă tot simt această pasiune pentru cristalele Swarovski, am de gând să îmi cumpăr brățara de mai sus. Deocamdată nu am niciun iubit care să mi-o dăruiască și ca o femeie independentă ce sunt, mi-o voi face singură cadou și voi fi foarte fericită.

 P.S. Nu-i așa că-i superbă?! 🙂

cristale swarovski originale

Lasă un răspuns

