Stereotip sau nu

      În general nu mă dau în vânt după blogurile nișate. Asta și pentru că nu am nicio mare pasiune. Îmi place bloggingul și citesc cu plăcere bloguri, dar nu aș putea citi niciodată numai articole despre tehnologile, viață, relații sau modă. Sunt genul de om care vrea să știe câte ceva din fiecare domeniu. Și dacă un articol îmi face cu ochiul, atunci îl „devorez”. Dacă mă credeți, în lista mea de bloguri pe care le citesc, nu sunt bloguri care scriu NUMAI despre un anumit subiect. În vreme ce unii spun că blogurile cu DE TOATE sunt un fel de varză călită, mie îmi plac. Sunt bloguri cameleon, în care vei găsi informații aproape despre orice și nici nu plictisesc. Ei bine, astfel de bloguri apreciez eu. Astfel de bloguri citesc eu dimineața la cafea. Astfel de bloguri mă fac să mai aflu câte ceva.

      Printre blogurile generaliste pe care le citesc și nu mă plictisesc, este și site-ul Stereotip.eu. La o primă privire site-ul pare unul curat, cu o temă prietenoasă, ușor de navigat și care se încarcă foarte repede. Îmi place că pe marginea lui nu sunt bannere cu reclame care sclipesc violent. Îmi place faptul că pot identifica extrem de repede un anumit articol. Articolele sunt categorisite cu multă precizie și indiferent ce am chef să citesc, dau click pe o categorie și este aproape imposibil să nu găsesc un post care să-mi atragă atenția. Ceea ce lipsește acestui blog, totuși prețios din punctul meu de vedere, este un logo, mare și reprezentativ, care să ne invite parcă și mai mult în lumea „stereotipurilor”. Subiectele atinse de acest blog nu sunt deloc banale și deși aici găsim răspunsuri la întrebări pe care ni le punem frecvent, percepția obișnuită nu rămâne neschimbată.

     Stereotip = banal, în dex. Însă aici nu putem vorbi de banalitate, deși culoarea temei este puțin plictisitoare, ea induce o stare familiară de calm și confort. Ceea ce nu-mi place la acest blog este că nu există o pagină de prezentare a autorului, o pagină „Despre mine”. Un nou venit nu va ști dacă „citește” o fată sau un băiat. Totuși trebuie să apreciem calitatea articolelor din categoriile „Android”, „Auto”, „Business”, „Casă și Grădină”, „Dezvoltare”, „Distracție”, „Diverse”, „Dragoste”, „Familie”, „Film”, „Frumusețe”, „Hobby”, „Îngrijire”, „Personal”, „Sănătate”, „Sport”, „Știri”, „Tehnologie”, „Timp Liber”, „Turism” și „Viață”. Din fiecare articol învăț câte ceva și asta apreciez cel mai mult.

    Concluzia?! Calitatea articolelor – 10! Detalii tehnice – 7. Când va exista o pagină „Despre mine”, o pagină „CONTACT”, un logo și un banner reprezentativ, voi da 10-10. Până atunci, citiți Stereotip.eu, merită!

stereotip.eu

Lasă un răspuns

