Farmec pe unghii

       Eheee, astăzi mă laud! Din nou! Dar știți cu ce? Cu noile mele oje Farmec! După ce în iunie am primit spre testare, de la Farmec, ojele Orange Sunset și Pink Flamingo, v-am arătat și-n articolul meu, fiind atât de mulțumită de ele și văzând cât sunt de rezistente, m-am hotărât să-mi comand alte câteva nuanțe la care râvneam de mult.

         Mi-am cumpărat:

– Un lac de unghii ultrarezistent, nuanța 28 (vișiniu), preț 6,64 lei;

– Un lac sidefat ultrarezistent Disco, nuanța 45 (sclipici roșu intens), preț 8,17 lei;

– O ojă din categoria Farmec Collection, nuanța Wilted Rose (roz pal), preț 4,47 de lei;

– O ojă din categoria Farmec Collection, nuanța Silent Night (albastru închis metalizat), preț 4,47 de lei;

– Gelul TopCoat, preț 8,17 lei;

– Un Tratament Expert – Bază complex fortifiant, preț 8,17 lei.

* Și la această comandă am primit cadou și un deodorant Gerovital H3 pentru bărbați despre care o să vă vorbesc în curând. Este un alt produs care m-a uimit!

20140910_152154

        Sinceră să fiu, până să încerc ojele de la Farmec, eu nu foloseam bază pentru unghii. Dar trebuie să recunosc că acest lucru se simțea, oja sărind foarte repede. Baza pentru unghii este senzațională, nu numai că este un liant excepțional între unghie și ojă, dar acoperă și orice imperfecțiune de pe unghie. De fiecare dată când înlătur cuticulele cu „vrăbiuța”, obișnuiesc să-mi zgârii unghiile, lăsându-le neuniforme și cam urâte. Și oricâte straturi de ojă aș da, denivelările se văd. Dar nu și cu Baza pentru Unghii de la Farmec, cu ajutorul ei unghiile arată netede și uniforme. Chiar și lăsată ca un lac de unghii obișnuit, unghia strălucește și arată sănătos.

20140910_152703

      Deși nu se văd pe unghiile mele, am 5 straturi aplicate pe ele. Am dat o dată cu bază pentru unghii, de două ori cu ojă ultrarezistentă (cea vișinie), am aplicat un strat de lac ultrarezistent sidefat (sclipiciul roșu), apoi am aplicat Gelul TopCoat. Gel care a oferit unghiilor o strălucire și un volum ca la salon. De foarte mult timp îmi doream produsul inovator TopCoat, însă timpul sau neîncrederea m-au oprit să mi-l comand mai repede. Și odată comandat, pot spune că Gelul TopCoat este WOW! Sunt extrem de mulțumită de el. Protejează oja de pe unghii extrem de eficient. Până acum am spălat o grămadă de vase și încă n-a sărit culoarea de pe unghii nici măcar un pic. Iar luciul este tot atât de intens ca la început. Pot spune cu mâna pe inimă că nu regret niciun măcar pentru o secundă că am făcut comandă de aceste produse de la Farmec.

      Până acum îmi luam oje obișnuite și ieftine, din acelea la 3-4 lei. Ei bine și ojele Farmec costă cam tot atât, între 4 și aproape 7 lei, dar diferența este uriașă. Unghiile chiar arată bine, de parcă mi le-a făcut o manichiuristă cu produse profesionale. Dar cel mai mult îmi place că oja de pe unghii rezistă mult, indiferent de câte ori fac baie sau de câte ori spăl vase. În prezent am numai 8 produse pentru unghii de la Farmec, dar am de gând să „răcoresc” restul stocului de oje și să mi-l refac numai cu nuanțele fermecătoare de la Farmec.

20140910_152256

      Știu că sunt prea înfocată în expunerea calităților produselor Farmec, dar chiar am fost surprinsă și extrem de încântată. J De azi nu voi folosi decât oje Farmec!

       Eu sunt pro ojelor Farmec! Tu ce produse pentru unghiuțe folosești?

P.S. Pentru comenzi copiați link-ul: farmec.ro/produse/ingrijire-corp/oje/1.html

7 gânduri despre „Farmec pe unghii

  1. Eu folosesc de mult timp Farmec, si sunt multumita de ele. Iar o oja foarte buna e Kallos, iar pretul e asemanator! Cert este ca saptamanal imi dau cu ulei de ricin pe unghii, costa cam 8 lei la Plafar si nu mai am probleme cu exfoliatul sau ruperea unghiilor..Am niste unghii mari, eu le tot tai si ele tot cresc mari si sanatoase. Pupici!!

  2. Am încercat si eu câteva oje de la Farmec care au fost ok si acum am nuanța Wilted Rose pe care o ADOR! (Pe blog am auzit prima data de ea și trebuie sa iti mulțumesc:*)
    Si ma interesează GEL topcoat-ul dar as vrea sa stiu in cat timp se usuca aprox? Mai ales ca si eu pun multe straturi de oja :)) 😉

    • TopCoat-ul n-are treaba cu uscatul. Ideea e ca protejeaza oja si face unghiile sa arate ca si cum le-ai fi facut la salon. Sunt mai stralucitoare, mai profi. Se usuca in vreo 10 minute asa. Ca orice oja/lac.

Lasă un răspuns

