Razboiul preturilor pe Laptop Garage! Cand? De Black Friday 2014!

laptopgarage„Sărbătorile vin, sărbătorile vin!” Recunoașteți cântecelul, nu? Ei bine… eu nu aștept nici Crăciunul, nici Revelionul, nici sfântul Andrei și nici Sfântul Nicolae! Eu aștept Black Friday 2014! Da, da, sunt atipică! Nu mă încălzesc cadourile DELOC, pe mine reducerile mă fac să vibrez. Și decât să mă aleg cu un pulover care să nu-mi placă, mai bine îmi cumpăr singură TOT CE VREAU, cu ocazia senzaționalelor reduceri făcute de Vinerea Neagră. Anul trecut mi-am cumpărat o super tabletă de pe LaptopGarage.ro, tot de Black Friday, și am fost super mulțumită de ea. Chiar și la ora actuală, după un an de zile de frecuș, tableta mea funcționează perfect. Ce-i drept, e Samsung, dar dacă era să fie proastă, era oricum, indiferent de marcă. A fost pentru prima dată când am comandat ceva de pe LaptopGarage.ro, dar nu și ultima dată. De atunci mi-am tot comandat chestii gen: mouse, tastatură, încărcător pentru imprimantă, încărcător auto pentru tabletă, o baterie de laptop și câte și mai câte. M-au uimit prețurile mici, rapiditatea cu care mi-a fost livrată tableta și promptitudinea cu care au răspuns comenzii mele. Totul a decurs simplu și rapid, produsul a fost excelent, am plătit ramburs și m-am bucurat chiar și de transport gratuit. Ce mai, super afacere!!!

laptopAnul acesta, se schimbă macazul! Am de gând să fiu puțin mai risipitoare, vreau să-mi cumpăr un laptop, tot din magazinul online LaptopGarage.ro și abia aștept să văd tentantele laptopuri la ofertă. Iar lucrurile se anunță a fi incendiare pe LaptopGarage.ro. Dar știți de ce?! Pentru că de Vinerea Neagră, Laptop Garage a declarat război prețurilor. Au de gând să le doboare la pământ în două etape Black Friday – prima oară pe 21 noiembrie 2014 și a doua oară pe 28 noiembrie 2014. Se vor bucura de reduceri toate categoriile magazinului: reduceri la baterii, încărcătoare și tastaturi de laptop, tablete și chiar laptopuri minunate. Însă ATENȚIE – REDUCERILE CELE MAI MARI SUNT LA LAPTOPURI ȘI TABLETE! Dacă aveți de gând să vă cumpărați vreun gadget, țineți minte data de 21 și 28 noiembrie, numai la Laptop Garage.

         Am zis că am de gând să fiu risipitoare, dar recunosc, nu chiar așa de tare, mult mai mult m-aș bucura să dau peste un laptop ASUS lăsat la jumătate de preț sau chiar mai jos. Preferabil ar fi să aibă procesor Intel i7 și placă video nVidia GeForce 820, spațiu mare de stocare și câte și mai câte. În mod normal aș lua un astfel de laptop, cu ecranul de vreo 15 inchi, la un preț cam de 2500 de lei, cel puțin. Însă dacă l-aș găsi pe Laptop Garage cu vreo 1700 de lei, aș fi chiar mulțumită. Dar oare voi avea noroc? Nu știu! Dar rămâne să verific! Sunt sigură că voi găsi ce să cumpăr! Dar îmi este foarte frică de mine, ultima dată când am dat peste reduceri mari, mi-am cheltuit toate economiile. Nu prea mă gândesc la ziua de mâine, pentru mine astăzi este tot ce contează și oricum privesc aceste lucruri ca pe o investiție pentru viitor! 🙂

         Așadar, să vină RĂZBOIUL PREȚURILOR de la LAPTOP GARAGE!!! SĂ VINĂ BLACK FRIDAY 2014, eu sunt pregătită! Am portofelul aproape plin!

P.S. Voi ce vă veți cumpăra de Black Friday? 🙂

laptop garage

Lasă un răspuns

