Cum ar fi, dac-ar fi?!

      Cum ar fi, dac-ar fi o nuntă în aer liber? În toiul iernii?! Nicidecum! La vară! Dar nunțile fastuoase se organizează cu luni înainte. Pentru o mireasă disperată, cum aș fi eu, să organizez o nuntă în aproximativ opt luni de zile, mi s-ar părea puțin. Mi-aș face griji pentru multe lucruri, pentru rochie, pentru buchetul de flori, verighete, costumul mirelui, mâncare, băutură, muzică… dar nu mi-aș face griji pentru un lucru: locația unde se va desfășura petrecerea de nuntă.

      În general sunt cea mai exigentă ființă din lumea. Sunt greu de mulțumit și de satisfăcut. Nu mă mulțumesc cu puțin și nici nu trec cu vederea anumite lipsuri. Sunt perfecționistă din fire, iar nunta mea ar trebui și ea să fie desăvârșită. Cred că nu m-aș putea relaxa nici măcar o clipă până în ziua nunții. De ce? De teamă că s-ar putea ca ceva sau cineva să-mi ruineze visul. Sunt femeia care se va mărita o singură dată în viață. Și făcând-o o singură dată în întreaga mea existență, cum să nu-mi doresc o nuntă ca-n povești? Cum să nu-mi doresc o nuntă perfectă? Ar fi culmea!

MG_2656

      De aceea, dacă mă voi mărita, voi alege Pavilionul de vară – Ambasad’Or Dubai care între noi fie vorba, este o locație nemaipomenită pentru o nuntă de până la 500 de persoane. Eu nu cred că voi avea 500 de invitați, dar 300 sigur se vor strânge. Și abia aștept să-i surprind cu locația spectaculoasă aleasă. Îi voi surprinde cu: covor roșu, coloane albe grecești, piscină, cort, baldachine cu canapele din pielea albă, jocuri de lumini, artificii, cascadă de fructe, fântâni de ciocolată, mâncăruri alese, băuturi fine, melodii celebre cântate la saxofon și câte și mai câte. Acestea ar fi ingredientele speciale ale nunții mele. O nuntă care ar fi de neuitat! O nuntă care ar putea deveni nunta anului 2015. O nuntă care ar rămâne pe buzele invitaților luni de zile.

         În felul acesta nu doar că m-aș simți eu bine, dar aș face și invitații să se simtă parcă într-o altă lume. I-aș invita într-o realitate paralelă lumii cotidiene, într-un peisaj luxuriant, unde eleganța, rafinamentul și bunul gust ar fi la ele acasă. Pentru o noapte, i-aș face să uite de tot și de toate și i-aș vrăji cu farmecul nunților a la Dubai. Aș oferi distracție cu iz de poveste! Voie bună cu parfum exotic și fericire în doze mari! Nunta mea ar putea fi cel mai important eveniment al vieții mele datorită organizatorilor Ambasad’Or Dubai!

          Credeți că planurile mele sună bine?! Atunci vă invit la nuntă pe 30 august! 🙂

Ambasador

3 gânduri despre „Cum ar fi, dac-ar fi?!

Lasă un răspuns

