Educatie financiara – Film 3D – Prezentare AVBS Credit

In caz de vreti sa va reamintiti! 🙂

Litere Stacojii

Cu pași timizi și nesiguri, am intrat în lumea banilor. Și nu pentru că m-aș fi îmbogățit peste noapte, ci pentru că în calea mea, asta încurcată, a apărut firma AVBS Credit. În urmă cu 5 luni am scris primul articol despre această companie mare. Habar n-aveam cu ce se ocupă această firmă și-mi era destul de greu să înțeleg termeni ca: firmă de brokeraj, broker credite bancare, intermedieri credite bancare, franciză, debitor, girant, rata bancara, intermediere financiara, finanțarea, educație financiară și câte și mai câte. Cu greu, am învățat ce înseamnă fiecare dintre ele, dar mai presus de tot, am înțeles misiunea firmei AVBS Credit.

         Dar la fel ca și mine, unii internauți s-au confruntat cu aceleași dileme:

– Ce este AVBS Credit?

– De unde vine numele AVBS?

– Ce face mai exact AVBS Credit?

– Cu ce se ocupă în definitiv firma AVBS Credit?

–…

Vezi articol original 229 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

