Concurs cu iz parizian

CONCURS INCHEIAT!!!

Dragii mei, am nevoie de ajutorul vostru, DIN NOU, știu! Particip la un concurs de blogging, numit Fall/Winter Orkestra. Ne-am adunat aici vreo enșpe sute de bloggeri, unii mai buni decât alții, și ne batem în creioane de ne-au sărit capacele.

Și dacă tot am nevoie de ajutorul vostru, m-am gândit să dau drumul unui CONCURS cu iz parizian. Voi mă ajutați, eu vă răsplătesc!!!

Ce trebuie să faceți:

  1. Ceea ce trebuie să faceți este să îmi citiți articolele de mai jos. CONTEAZĂ VIZITELE UNICE PE CARE MI LE FACEȚI!!! Vizita unică se înregistrează numai dacă îmi țineți articolele deschise în jur de 1 minut. Vizitele se contorizează prin Google Analitycs, așadar vizita care-i mai mică de 40 de secunde, NU SE ÎNREGISTREAZĂ. Mă ajutați NUMAI dacă țineți articolele deschise câte 1 minut fiecare, altfel degeaba vă irosiți timpul.
  2. Pentru șanse în plus, COMENTAȚI FIECARE ARTICOL!!! Comentariile trebuie să fie AVIZATE – NU DE GENUL: „Frumos, bravo, etc.”, nu mă ajută cu nimic așa!
  3. Să distribuiți acest concurs pe pagina voastră de facebook, cu textul CONCURS!!!

Articolele la care am nevoie de ajutor sunt:

Vasile, Frosa, Hanora și un vis – vizită de un minut, comantariu avizat – 2 șanse de câștig!!

–  Plăcerile inimii într-un pahar – vizită de un minut, comantariu avizat – alte 2 șanse de câștig!!

Flori pentru o nebună! – vizită de un minut, comentariu avizat – alte 2 șanse de câștig!!

O să petrec Vinerea Neagră în parcarea de pe StradaIT – vizită de un minut, comentariu avizat – alte 2 șanse de câștig!!

Unii caută peștișorul de aur, eu profit de Black Friday-ul Elefant.ro– vizită de un minut, comentariu avizat – alte 2 șanse de câștig!!

RECAPITULARE: Așadar puteți alege să îmi vizitați un singur articol, câteva sau toate și veți avea 5 șanse! Dacă îmi și comentați TOATE articolele, veți avea 10 șanse în total la marea extragere!

După ce urmați pașii, trebuie să-mi lăsați AICI un comentariu care să sune așa: „AM URMAT TOȚI PAȘII, AM 10 ȘANSE sau 5 ȘANSE (dacă doar ați vizitat, fără să comentați) ÎN TOTAL, POȚI VERIFICA!” Iar eu vă voi atribui numerele din concurs!

Durata concursului: 25 noiembrie – 10 decembrie!

Câștigătorul va fi ales prin random.org și va fi făcut public pe blog pe data de 11 decembrie!

premiul

Premiu: Va fi oferit un singur premiu de la magazinul online Cufărul cu Dichiseli. Vă voi trimite o geantă și un set format dintr-o băscuță și o eșarfă, toate cu iz parizian – după cum vedeți și-n poză! Produsele oferite sunt extrem de frumoase și de cea mai bună calitate! Un cadou perfect pentru Crăciun, pentru voi însevă sau pentru iubitele/soțiile voastre!

IMPORTANT!!! Voi verifica toate vizitele prin Google Analytics, toate comentariile pe care le lăsați TREBUIE să aibă același nume, aceeași adresă de IP și aceeași adresă de email! Cine nu respectă termenii și va încerca să mă păcălească, va fi descalificat din concurs!

Dacă aveți nelămuriri, vă rog să mă întrebați, chiar am nevoie de ajutorul vostru și prin urmare vreau ca totul să fie foarte clar!

Vă mulțumesc din suflet! Mult succes! Și nu uitați, mai multe șanse – mai aproape de câștig!

50 thoughts on “Concurs cu iz parizian

  1. Eu am facut si vizita de minim 5 minute si am si comentat la toate (la unele comentasem anterior si nu am mai postat inca un comentariu, sper ca e ok).

    AM URMAT TOȚI PAȘII, AM 10 ȘANSE ÎN TOTAL, POȚI VERIFICA. 😀

  2. Eu am vreo 4 – 5 IP-uri disponibile: la munca, tableta, telefon, acasa :)) Ma inscriu de pe toate? Vreau geanta (apropo, vezi ca e out of stock modelul respectiv). :))

    • E out of stock pentru ca sunt deja rezervate pentru mine. Le-am platit si oprit, urmeaza sa le primeasca castigatorul.
      Poti sa te inscrii de pe toate, atat timp cat se inregistreaza ca vizita unica. 🙂
      Tu decizi! 🙂

  3. Eu am pășit mai timid…nu prea cred în șansele mele cu nenorocitul de random. org. Dar m-a convins geanta aia!!! La unele am fost în vizită mai demultișor, la altele am aterizat azi.
    Bilanț:
    5 vizite și 5 comentarii, deci 10! Plus că le-am zis tuturor pe FB că mor după geanta aia! 😀
    POȚI SĂ VERIFICI!

  4. Pingback: Castigatoarea Concursului cu iz parizian | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

