Prin joc si joaca elimin stresul si oboseala

       De două luni de zile muncesc continuu. Și cum job-ul meu este bloggingul și muncesc îndeosebi intelectual, de vreo două săptămâni mă simt sleită de puteri și de idei. Aproape că nu mai pot să gândesc. De odihnit, dorm foarte puțin. De distrat, n-am mai ieșit la un suc de foarte mult timp. Iar de jucat, nu m-am mai jucat un joc pe laptop de multa vreme. Sunt un zombie, declar și semnez.

       Am nevoie să mă recreez fizic și psihic. Simt nevoia să mă joc. Pe mine jocurile mă relaxează, îmi oferă acea doză de odihnă de care am foooarte mare nevoie. Sincer, abia aștept să se încheie această perioadă aglomerată ca să mă pot juca în voie. Abia aștept sărbătorile. Nu voi face altceva decât să mănânc și să mă joc. Printre puținele momente de respiro, am descoperit un nou joc. Dacă până acum aveam o manie cu jocurile cu tentă militară, gen Counter Strike, acum am dezvoltat o obsesie pentru jocurile cu tractoare. Nici n-aveți idee cât de tare mă mănâncă degetele să intru CHIAR ACUM pe site-ul de jocuri online Xjocuri.com și să dau play la un joc cu tractoare. Deși aceste jocuri par de copii, mie îmi plac. În felul acesta nu numai că dau în mintea copiilor, însă mă și relaxez, este ca o terapie pentru suflet și minte. Însă cel mai mare plus îl au învățămintele din aceste jocuri. Eu nu știam nimic despre grădinărit, ecologie și așa mai departe, dar cu prilejul acestor jocuri, mi-am îmbogățit până și cultura generală, ceea ce mi se pare fabulos.

jocuri cu tractoare

        Vrei să vezi și tu cum este un joc cu tractoare? Vezi aici joc! Vei fi uimit de efectul surprinzător pe care îl va avea asupra ta, dragul meu cititor! Vei descoperi că este educativ, distractiv, amuzant și surprinzător de frumos. Te vei simți ca și cum ești acolo, în miezul acțiunii. Și nu, nu mă păcăli. Nu-mi spune că tu nu te joci niciun joc pe calculator. Este absolut imposibil. Jocurile de genul sunt o plăcere vinovată pentru toți oamenii. Fie că ești la job, acasă, în pat cu soție sau în vacanță, în acele 5 minute pe care le ai libere, sigur te joci și tu măcar un joc. Dacă până acum te jucai jocuri ori mult prea complexe, ori prea simpluțe, te invit să încerci jocurile cu tractoare și astfel vei descoperi o lume cu totul și cu totul specială. Nu te sfii să încerci un joc nou, s-ar putea ca tocmai datorită lui să eliberezi toate stările negre care te încearcă zilnic. Cu toții avem supărări și bucurii. Dacă fericirile ne conferă o stare de extaz, supărările ne fac triști. Ca să scăpăm de tristețe trebuie să gândim limpede și astfel soluțiile vor apărea. Dar cum poți gândi limpede? Cum poți scăpa de gândurile negative? Eliminând stresul! Stresul poate fi eliminat prin joc și joacă! Nu știai? Știi acum! 🙂

        Eu când mă joc, mă simt mai bine! Cu atât mai mult când dau play unui joc care îmi place la nebunie. Și da, recunosc, sunt dependentă de jocuri cu tractoare. Ce să-i faci?! Poate că am o pasiune ciudată, dar numai astfel îmi mențin tonusul psihic și starea de bine! 🙂

x

Lasă un răspuns

