Ma apuc de margelit

         Știu să scriu și nimic altceva. Dar mi-ar fi plăcut să fi știut să fac și altceva. Scrisul mă sleiește psihic și emoțional uneori și oricât aș vrea să dorm, nu pot. Îmi pierd vremea jucându-mă, atunci când nu mai pot să scriu. Dar mult mai frumos ar fi fost dacă aș fi putut să-mi ocup timpul cu un alt gen de artă. De exemplu, mi-ar fi plăcut la nebunie să fac bijuterii handmade. Ar fi fost o muncă frumoasă, colorată și productivă. Aș fi cumpărat mărgele pentru handmade și le-aș fi „meșterit” până ar fi ieșit cele mai frumoase bijuterii făcute de mâna omului. Dar eu nu mă pricep la arta handmade, nu am înclinație pentru așa ceva sau nu știu că am înclinație pentru așa ceva. Nimeni nu m-a învățat să fac așa ceva, cum nu am învățat niciodată să andrelez, să croșetez sau să cos. Aș putea să unesc două cârpe printr-o cusătură urâtă, dar aceea n-ar fi mai mult decât o lucrare grotească.

margele

         Totuși regret, nu pot să nu regret că nu știu să fac bijuterii handmade. Mai ales când scopul meu ar fi fost nobil. Mi-ar fi plăcut ca banii din mărgelit să-i donez cauzelor nobile. Aș fi muncit la bijuterii câteva ore pe zi, mi-aș fi făcut un magazin pe Breslo, probabil, apoi le-aș fi vândut la prețuri extrem de accesibile, tocmai pentru ca podoabele mele să se vândă ca pâinea caldă. Apoi la fiecare 500 de lei sau 1000 de lei, să-i donez unei cauze umanitare. Recunosc că m-aș fi axat pe cazuri medicale, aș fi donat mai cu seamă pentru copii. În felul acesta aș fi putut să-mi ocup mintea cu o îndeletnicire frumoasă, mi-aș fi ostenit puțin și trupul, pentru ca în final să-mi mângâi sufletul cu o faptă bună. Dar uite că nu sunt în stare…

        Dacă mâine ar pica „industria” blogurilor, nu știu ce aș face. Probabil m-aș apuca de vorbit, probabil aș ține prelegeri, probabil m-aș face psiholog cu adevărat, probabil mi-aș dezvolta latura de consilier. Oricum, sigur aș face ceva cu mintea și cu vocea. Hm… ce viitor sumbru. Dar oare nu mai bine aș căuta un curs de mărgelit?! De ce să stau și să spun că nu mă pricep la bijuterii handmade, când pot să iau taurul de coarne?! Gata! M-am hotărât! Mă apuc de învățat arta mărgelitului!

logo

4 gânduri despre „Ma apuc de margelit

  1. Nu te mai văieta! Nu ştiu aia, nu ştiu cealaltă! Apucă-te de lucru! După ce vor curge rânduri-rânduri de transpiraţii de pe tine, poţi sau ai dreptul să spui dacă merge sau nu! PÂN-ATUNCI…s-auzim de bine!

  2. Nu ca ma laud (Eh, nu!) dar nici eu nu credeam vreodata c-o sa prajituresc, si uite ca o data la cateva zile sunt „impinsa” de situatie -a se intelege prietenul meu- sa prajituresc cate ceva! Ba un tort, ba un cozonac, ori pur si simplu un biscuite sau un fursec. Si ce crezi? Chiar imi ies gustoase, iar cand le duc rudelor mele (matusii mele; ti-am mai vorbit despre ea :D) toti cred ca sunt cumparate si nu cred ca-s facute de mainile astea ale mele tatuate! :))
    Asa ca…pana nu incerci, nu vezi daca-ti place sau daca-ti iese treaba! 😀

Lasă un răspuns

